Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun huonoin piirteesi? Ei ulkonäköön liittyvä.

Vierailija
21.04.2017 |

Uskallatko olla rehellinen? Joitain asioita on vaikea myöntää.

Minulla on itsekkyys, ja se, että en aina ole niin vilpitön, mitä annan ymmärtää. Olen todella ystävällinen ja teen asioita muiden puolesta ja hyväksi, mutta sisimmässäni yleensä toivon, että saisin itse myös vastapalveuluksen, tai että hyvä tekoni jotenkin huomioitaisiin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taipumus älylliseen ylimielisyyteen ja omahyväisyys. Ne on ne pahimmat. En kyllä ole muutenkaan mikään mukava ihminen, en auttavainen enkä kiltti.

Vierailija
2/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika kiltteys ja nöyryys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni parempana kuin muut. Katselen toisia alaspäin, mutta salaa. Olen hyvä piilottamaan ylimieliset ajatukseni.

Vierailija
4/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aika harvoista ihmisistä. Ihmiset ei oikeastaan kiinnosta mua. En meinaa muistaa niiden nimiä enkä naamoja enkä juttuja. Muut eläimet herättää mussa enemmän sympatiaa. Esim. jänikset ja pulut.

Vierailija
5/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger

Vierailija
6/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus.

Vierailija
7/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen itsekriittisyys

Vierailija
8/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tietoisesti kettumainen ja saatan sivaltaa juuri sinne missä tiedän heikkoutta olevan. Nätisti hymyillen asiani sanon ja toinen ei välttämättä sitä heti edes tajua. Yritän kyllä olla käyttämättä tätä ja niellä asian ennen kuin sen sanon. Ystävilleni ja perheelleni en kettumainen ole, mutta joskus työkavereiden kanssa on tullut näin toimittua. N42

Vierailija
9/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimättömyys. Jos se ei tapahdu eilen, niin se on liian hidasta.

Vierailija
10/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus tietoisesti kettumainen ja saatan sivaltaa juuri sinne missä tiedän heikkoutta olevan. Nätisti hymyillen asiani sanon ja toinen ei välttämättä sitä heti edes tajua. Yritän kyllä olla käyttämättä tätä ja niellä asian ennen kuin sen sanon. Ystävilleni ja perheelleni en kettumainen ole, mutta joskus työkavereiden kanssa on tullut näin toimittua. N42

Mulla sama. Oon yrittänyt miettiä miksi ihmeessä teen tätä... tarkoituksellista toisen mielen pahoittamista.

Vierailija
11/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hävyttömän laiska. Valehtelen tai kaunistelen asioita toisinaan, jotta vaikuttaisin paremmalta ihmiseltä kuin olen. Olen itsekäs. Varmaan muitakin ikäviä luonteenpiirteitä löytyy. Joskus hämmästelen miten minulla on lainkaan ystäviä, tosin heiltä yritän pitää pahimmat puoleni piilossa, vaikka ei se aina onnistu.

Vierailija
12/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ja mustasukkainen. En ollut ymmärtänytkään, kuinka paljon ne luonteenpiirteet haittaavat kaikkea elämää ja vaikuttavat moniin asioihin. Työstän ja työstän niitä koko ajan, mutta onpa niistä vaikea päästä kokonaan eroon.

Vierailija
14/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen.

Vierailija
15/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös olen liian kiltti, olen myös aika epävarma jahkaaja, pyörittelen asioita ihan liikaa mielessäni enkä osaa tehdä päätöksiå. Ihan pienetkin päätökset tuntuu vaikeilta, mutta siitä yritän opetella pois. Esim kaupassa mietin minkä mehun tai jugurtin ottaisin.. Tiedän, että elämästä saisi paljon enemmän irti, jos uskaltaisi joskus otttaa riskejä ja elää "kuin viimeistä päivää". Niin ja mäkään en ole erityisen kiinnostunut ihmisistä, yleensä kaikki juorut on mulle evvk. Siitä huolimatta olen aina erittäin ystävällinen ja avulias (liiankin), mutta samalla vähän pelokas, mietin mitä musta ajatellaan. Mun on vaikea luottaa ihmisiin.

Vierailija
16/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto, itsevarmuuden puuttuminen, toisinaan myös kateellisuus. Lisäksi välillä ärsyttää itsessäni myös liika materialistisuus.

Vierailija
17/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupailen asioita ihmisten kanssa jutellessa, mutta pidän lupauksiani lähinnä tavoitteenomaisina. En vastaa viesteihin enkä puheluihin juurikaan. En kerro syvimpiä tuntojani elämästä kenellekään. Tykkään iskeä naisia, mutta ahdistun jos nainen onkin oikeasti kiinnostunut. Jos minusta tuntuu, että joku vittuilee tai on suuttunut minulle aiheettomasti, kannan kaunaa pitkään.

Vierailija
18/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus, sosiaalisten tilanteiden pelko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi