En usko että jatkuvalla vastoinkäymisillä on joku tarkoitus
Nuorena uskoon mutta en enää. Jatkuvasti sataa pärjää koskaan vuodesta toiseen. Miten jollakin ihmisellä voi olla aivan tajuttoman paljon vastoinkäymisiä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tekstiäsi.
Mutta vastoinkäymisillä ei tietenkään ole mitään "tarkoitusta". Jos olisi, niin joku olisi sen "tarkoituksen" antanut. Eikä sellaista tahoa ole.
Vastoinkäymisiä tulee elämässä vääjäämättä vastaan ihan jokaisella. Jotenkin niistä on vain mentävä yli ja jatkettava. Tsemppiä!
Mentävä yli ja opittava siitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt vääriä valintoja?
Olen tehnyt niitäkin mutta sitten on asioita joihin ei ole pystynyt itse vaikuttamaan mm sairaudet yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt niitäkin mutta sitten on asioita joihin ei ole pystynyt itse vaikuttamaan mm sairaudet yms.
Elämän tavoillaan voi vaikuttaa mm sairauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän tavoillaan voi vaikuttaa mm sairauksiin.
Puolisollani on kyllä aina olleet terveet elämäntavat mutta silti on sairastunut.
En ymmärrä tekstiäsi.
Mutta vastoinkäymisillä ei tietenkään ole mitään "tarkoitusta". Jos olisi, niin joku olisi sen "tarkoituksen" antanut. Eikä sellaista tahoa ole.
Vastoinkäymisiä tulee elämässä vääjäämättä vastaan ihan jokaisella. Jotenkin niistä on vain mentävä yli ja jatkettava. Tsemppiä!