Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhakuvalmennuksesta kysymys

Vierailija
21.04.2017 |

Ensiviikolla työnhakuvalmennus tulossa ja mietityttää tuo lounas. Onko niissä yleensä tarjottu ruoka ilmaiseksi, pientä korvausta vastaan, omilla eväillä vai pitääkö lähteä kaupungille syömään? Jos kaupunkiin pitää mennä lounaalle, menee se 9€ matkaraha sitten siihen. Osaisko joku sanoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä tahon järjestämään valmennukseen olet menossa, mutta ei niissä kyllä yleensä lounasta tarjota. Jos ilmoittautumisessa kysyttiin mahdollisesti erikoisruokavaliosta niin sitten tarjotaan, muuten todennäköisesti ei.

Vierailija
2/7 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhakuvalmennukset on kyllä yleensä jossain TE-toimiston tiloissa, eli se on ihan vain sellainen luentotilaisuus virastotalossa eikä siellä mitään tarjoiluja ole. Jos lounasbudjetti huolestuttaa, niin ota suosiolla omat eväät mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin määräämä ja vetäjä ostettu yksityiseltä. Ruuasta ei kirjeessä ollut mitään mainintaa...

Vierailija
4/7 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joku vastaava missä olin niin itse piti lounas tuoda mukana/käydä hakemassa kaupasta tai jostain raflasta. Kahvia oli tarjolla ja jotain keksejä sen kanssa. 

Vierailija
5/7 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan Amiedussa ei saanut ruokaa, sai ostaa halutessaan ravintolasta tai kahvilasta (keittolounas muistaakseni n. 7 e ja edullisin muu kuin keittolounas n. 9 e >) En itse ostanut, korjatkaa jos hinnat pielessä.. 

Ei ollut työnhakuvalmennus, mutta te-toimiston Amiedulta ostama koulutus.

Vierailija
6/7 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarjota lounasta. Yleensä työnantajakaan ei töissä tarjoa ruokaa.

Vierailija
7/7 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat omaat eväät mukaan. Jos noissa saisi lounaan voisin käydä joka päivä valmennuksessa, lukisin siellä takarivissä kirjaa/läppäriä ja havahtuisin aina syömisen koittaessa :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi