Onko 40v trendikäs, hyvinpukeutunut ja kouluttautunut mies täysin turn off naisten silmissä, jos...
...käärii Smart-sätkänsä käsin, eikä käytä filtteriä lainkaan?
Kommentit (24)
Tupakointi yleensä.
Huoh. Oikeasti tökkää muuten hyvien miesten kohdalla.
On. Tupakointi on jo turn off, sätkien kääriminen jotain käsittämätöntä ihan toisesta maailmasta.
Tupakointi on aina ollut este seurustelulle, koska tupakoijat haisevat kuvottavilta.
Jokainen saa tappaa itsensä haluamallaan tavalla, mutta tupakointi vahingoittaa myös muita ihmisiä, joten käsittämätön harrastus.
Niille jotka eivät pidä tupakanhajusta, luultavasti on.
Oma mielipiteeni on, että tupakoitsijat on ihan ok mutten pidä heitä pitemmän päälle varteenotettavina puolisoina. Pyrin elämään terveellisesti ja toivon kumppaniltani samaa.
Kaiken vihan keskellä täytyy muistaa, että tupakoitsijakin on ihminen - tosin lyhyemmän aikaa kuin muut.
En kauheasti pidä tupakoinnista, mutta minusta tuo olisi kiinnostava ja huomiotaherättävä detalji. Ei missään nimessä turn-off.
Piippu olis aika erikoinen kanssa. Koita sitä. Tai imuke sätkään.
On todella seksikästä, kun mies rakastelun jälkeen kaivaa sätkävehkeet esiin ja käärii keltaisilla sormillaan paperossin sängyssä niin, että purut vain pölisee lakanoille. Tykkään.
En ymmärrä, käärin sätkäni käsin, tosin filtterin kanssa. Aina on naisia riittänyt, kunnollisia.
Miksi AINA kun joku kysyy täällä jotain tuollaista, vastaukset ovat ains turn-off kamaa?
Pelkästään jo tuo "trendikäs" on turn off.
Trendikäs= keltaiset sormet, keltaiset hampaat, haiseva henki, lemuava yleisolemus
No tota noin, mitäs niiku itse mietit?
Yhtä puoleensavetoavaa kuin nainen samassa tilanteessa
Onko "karvapersenortti" sitten parempi kuin itse kääritty sätkä?
Lisään vielä, etten ole trendikäs. En ole ostanut ainakaan kymmeneen vuoteen muita vaatteita kuin kalsareita ja sukkia.
Hiukset olen pätkinyt itse jo viisitoista vuotta.
Mikkopp kirjoitti:
Lisään vielä, etten ole trendikäs. En ole ostanut ainakaan kymmeneen vuoteen muita vaatteita kuin kalsareita ja sukkia.
Hiukset olen pätkinyt itse jo viisitoista vuotta.
Ok. Kauanko olet ollut työttömänä?
Hehehee...sehän riippuu ihan siitä mitä päässäsi liikkuu..eivät nuo ominaisuudet vielä tuo sinulle naista.
Yksi hyvä vihje kuitenkin. Älä polta tupakkaa ja käytä viinaa järkevästi
Vierailija kirjoitti:
Mikkopp kirjoitti:
Hiukset olen pätkinyt itse jo viisitoista vuotta.Ok. Kauanko olet ollut työttömänä?
2v viimeisen 10vuoden aikana.
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkopp kirjoitti:
Hiukset olen pätkinyt itse jo viisitoista vuotta.Ok. Kauanko olet ollut työttömänä?
2v viimeisen 10vuoden aikana.
Ok, no sitten nuo tapasi ymmärtää hyvin...
Tupakointi sängyssä on inhottavaa.
Käsin kääriminen on ihan ok, mutta ilman filtteriä ällöttävää.