Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Vierailija kirjoitti:
pieru
Sama :D
Like sand through the hourglass so are the days of our lives!
https://markkinointitarvike.fi/ https://sauso.com/
https://evxstore.com/fi/
Vieraiden ihmisten genitaalien haju tai nivushien haju...
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se voimakas hajuvesi mitä keski-ikäiset tai vähän vanhemmat naiset käyttävät? Todella voimakas haju.
olisiko joku vaatehuuhtwluaine, shampoo tai hoitoaine, ihovoide, hiuksiin jätettävä hoitoaine? Tai näiden kaikkien yhdistelmä....
Vierailija kirjoitti:
Astianpesukoneeseen pesiytynyt ällöttävä lemu, josta ei pääse eroon millään ja joka jää kaikkiin ruokailuvälineisiin, lautasiin, laseihin jne.
Ihan astianpesukoneen puhdisusaineella pääsee eroon, sehän pitäisi tehdä kuukausittain. Järkyttävältä haisee "puhtaat" astiat jollei sitä käytä. Oletko puhdistanut myös sihdin ja tuleeko vettä tarpeeksi, ettei ole tukoksia/kalkkia?
Vieraiden ihmisten haiseminen esim. Kaupassa. Sellaiset jotka Ei peseydy.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se voimakas hajuvesi mitä keski-ikäiset tai vähän vanhemmat naiset käyttävät? Todella voimakas haju.
Tuo kiinnostaa minuakin. Jos tarkoitat samaa hajua mikä minulle tuli mieleen tuosta vanhempien naisten suosimasta hajusta, niin se haju tuntuu kurkussa ja alkaa yskittämään. Ja se on vieläpä paha haju.
Tulppaanitar kirjoitti:
Banaani on ihan ykkönen. Tukahduttava lemu. Miehenikin on joutunut oppimaan pussaamaan mua sisäänpäin hengittämällä jos on juuri syönyt banaania. Jotkut pähkinät myös tosi tukahduttavia toisen suusta haistettuna.
Banaani haisee oksennukselle. Kauppojen hedelmäosastolla banaaniröykkiöiden ympärillä lemuaa hirveälle.
Mulla tämä sama, en voi sietää missään tuoksuna. ja mun miehen mielestä se on kaikista seksikkäin tuoksu hajuvedessä mut hyi ällötys.
Kuumasta pitsasta hieman kostunut Kotipizzan pitsankuljetuslaatikko haisee aivan kauhealle, en voi olla samassa huoneessa semmoisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi.
Melkein tulee oksennus, kun minulta kysytään, että ottaisitko kahvia??!!
Lisäksi nämä kahviensa kanssa hössöttävät ovat kuin jossakin transsissa odotellessaan päivän parasta hetkeä eli kahvikupillista.
He ovat vieroitusoireiden kourissa.
Dove- tuotteet ja Bio Luvil. Alkaa kutittaa keuhkoputkia, sitten jo lima alkaa nousta. Ja tuolla alussa jo mainittu keinotekoinen vaniljan tuoksu aiheuttaa kuvottavan tunteen.
Painunut ja pannussa seissyt kahvi taas puistattaa.
Kahvi&pulla -yhdistelmän haju ihmisen hengityksessä, etenkin vanhemman ihmisen.
Auton tuulilasin pesunesteen haju - yök! Tulee oikeasti todella huono olo.
Lidlin halpisenergiajuomat haisevat valmiiksi jo kuolemalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin liiankin tavallinen haju: kannabis.
Mistä edes tunnistatte tällaisen hajun? Miltä haisee?
Lolz. Ei siitä makeasta hajusta voi erehtyä. Muistan ikuisesti, kun kävelin metroaseman lieppeillä aikoinaan siellä päin asuessani ja haistoin yhtäkkiä kan--nab. hajun. Olen ihan varma, että joku poltteli siellä kaaaukana jonkun kerrostalon parvekkeella.
First World Problems -tuoksu.
Sikalan ja minkkitarhan haju
Sardiini
Pilaantuneet ruoat
Hajuvesistä jos puhutaan, sellaiset imelät ja tunkkaiset tuoksut kuten vanilja, myski ym. Pahin on näiden yhdistelmä, tuntuu ettei henkeä saa ja oksettaa jos on esim. bussissa tämmöisen neitokaisen vieressä joka on kaatanut päälleen pullollisen hajuvettä. Kaikki raikkaat, hedelmäiset jne. tuoksut ovat ok ja siedän esim. tupakankin, mutta nuo mainitsemani tuoksut ovat liikaa.