Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Vierailija kirjoitti:
Inhoan vastaleikatun nurmen hajua, varsinkin kun siihen sekoittuu aina ruohonleikkurin polttoaineen haju. Niityn tuoksu on ihana, ja periaatteessa miedosta nurmen tuoksustakin pidän, mutta tuo kostea vastaleikattu märkä ruoho, se on hirveä haju. Keinotekoinen. Luonnossa ei tuollaista hajua esiinny, kun luonto ei leikkaa koneellisesti ruohoa.
Luin jostain(?) Leikatun ruohon tuoksu on viesti sen kavereille: "Apua,täällä on murhaaja!"
Suosittelen kaikille kirjaa Puiden salainen elämä (Peter Wohlleben). Siis kasvitkin viestivät toistensa kanssa.
Kaikki hajuvesille haisevat eukot! On kuin kissankusta.
Kala,nykyään siedä hajuu lainkaan,mut tänää aamulenkil oli pussi mis kaksi ihan hyvää kattilaa,no hyi mikä haju lemahti,oli kattilaan jäänny jotain.Joku emäntä päässy tiskittä kun kattilat vie ojaan.Kakan katku..alkaa ökköttää,oon herkkä pahoille tuoksuille.Yrjöön.
Rakastan naista joka tuoksuu puhtaalle, ei kauheille hajuvesille!
Soijanketit ja soijasta tehdyn kasvisruuan tuoksu yököttää.
Saunapuhtaalta tuoksuva ihminen haisee useimmiten joltakin ominaishajultaan. En tykkää. Puhdas saippuan ja kevyt laatuparfyymin / partaveden tuoksu ovat parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräässä paikassa, jossa olin tutkittavana, väliajalla viereeni istui herttainen aasialais-nainen. Olisin mielelläni jutellut hänen kanssaan enemmämkin mutta hänen parfyyminsa ajoi minut pois. Se tuoksu oli siis sellainen miltä kuiva saippuapala haisee, tuoksuu. Ihan vaikka tavallinen Dove tai Rexona, kun sen ottaa paperipakkauksesta pois.
Kertokaa jos tunnistatte, jos se oli vaikka jotain aasialaisten suosimaa hajuvettä.
Kirjaimellisesti kirvelsi silmiä.
En tiedä parfyymistä, mutta useassa taloyhtiössä asuneena (ja niissä kaikissa on asunut myös aasialaisia, lähinnä kai thaimaalaisia ja kiinalaisia) olen huomannut, että aasialaiset tykkää voimakkaasti hajustetuista pesuaineista ja lotraavat huuhteluaineen kanssa niin, että huuhteluainelokero on täynnä ainetta vielä heidän vuoronsa jälkeenkin. Ja ne pyykit löyhkää niin, että aina kauas haistaa, milloin on taas aasialaisten pyykkipäivä.
Huuhteluaineet haisee kamalalta. Pyykkietikat hyviltä. Suihkunraikas ei kauaa ole suihkunraikas ellei käytä vähän hyvää dödöä ja jotain ihanaa hajuvettä, mieluiten Dioria tai ihan eteeristä öljyä muutama tippa.
Mua yököttää jos jonkun ominaishaju on tosi vahva, tykkään hyvistä tuoksuista ja joidenkin ohi kävellessä jää leijumaan taivaallinen kevyt tuoksupilvi. Ja siarastan astmaa, mutta astmaa mulla pahentaa pahat hajut eivät ihanat hajuvedet. Käytän itsekin hyviä tuoksuja. Maltillisesti. Toivoisin ihmisten tajuavan ettei tuoksuja käyttämätön tuoksu suihkun jälkeen raikkaalta kuin sen ensimmäisen minuutin ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mua yököttää jos jonkun ominaishaju on tosi vahva, tykkään hyvistä tuoksuista ja joidenkin ohi kävellessä jää leijumaan taivaallinen kevyt tuoksupilvi. Ja siarastan astmaa, mutta astmaa mulla pahentaa pahat hajut eivät ihanat hajuvedet. Käytän itsekin hyviä tuoksuja. Maltillisesti. Toivoisin ihmisten tajuavan ettei tuoksuja käyttämätön tuoksu suihkun jälkeen raikkaalta kuin sen ensimmäisen minuutin ajan.
Minä olen allerginen astmaisen ihmisen hajulle ja sairastan itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Siiderit ja muut makeat juomat haisee kamalalta
Energiajuomat haisee ihan kamalilta. Ja ne tölkit tyhinä leijuttaa sitä lemuaa. Oksennan.
Vierailija kirjoitti:
Pikkulapsen pesemättömien käsien haju! Sellaiset kostean-nihkeän-lämpimät kädet. YÖK!!!
Lasten monta päivää päällä olleet pesemättömät vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ns saunapuhtaan ihmisen puhdas tuoksu häviää muutamassa minuutissa ja sitten hajusteita (ja ehkä jopa dödöä) käyttämätön ihminen tuoksahtaa. Itse sitä ei haista, mutta lähellä oleva kyllä haistaa. Yäks.
Kahvin haju aamuisin juuri heränneenä, en itse juo kahvia. Ennen ei haitannut haju, nykyään häiritsee. Inkiväärin haju on vielä pahempi, maku myös.
Dove- suihkusaippuat ja dödöt. Niissä on se joku oma hajunsa, en yhtään tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkulapsen pesemättömien käsien haju! Sellaiset kostean-nihkeän-lämpimät kädet. YÖK!!!
Lasten monta päivää päällä olleet pesemättömät vaatteet.
Samaan sarjaan menee aikuisten monta päivää päällä olleet pesemättömät vaatteet
aikuiset, jotka ei pese päivttäin hiuksiaan (yäks se pesemättömän päänahan lemu)
suihkussa käynnin jälkeen ei laiteta dödä eikä hyvää hajustetta, vaan ollaan "suihkunraikkaina" siihen seuraavaan suihkukertaan asti
aikuiset, jotka ei puhdista hammasvälejään päivittäin
huuhteluaineiden lemu vaatteissa
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli joskus vuohia ja pukit tullessaan sukukypsiksi haisivat kyllä niin kuvaamattoman pahalle että sai olla kyllä melko kova kanksteri että siinä pukin lähellä pystyi olemaan. Onneksi haju häipyi kiveksien myötä, kun eläinlääkäri-täti kävi tekemässä näppärät viiltonsa.
Myös vastalypsetty, vielä lämmin lehmänmaito saa silmät räpyttelemään.
Miekin muistan yhden pukin, joka löyhkäsi. Kun pukki lähti, vei hajun mukanansa.
Ei jäänyt ikävä.
Puhdistamattomien hammasvälien haju.