Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Oma kainalohikeni... hyh.
Harmittaa kun joutuu käyttämään alumiinia sisältäviä antiperspirantteja.
Käyttäisin alumiinittomia jos voisin.
Naapuri huoneistosta tuleva ruuan tuoksu ilta yöstä,sellainen karjalanpaisti tms
T49 kirjoitti:
Ketsuppi todellakin.
Hmm, en muista, että olisin koskaan huomannut ketsupin haisevan millekään. Onkohan vikaa hajuaistissa.
Vierailija kirjoitti:
Mäntysuopa. En voi sietää tätä mattojen ns. "puhdasta tuoksua"", joka ei itse asiassa ole puhtautta, vaan mäntysuovan jäämän ja huonosti huuhdellun maton hajua. Yököttää, kun matot haisee lattioilla jouluun saakka "puhtaalle". Oikeasti esim. puhdas matto ei haise! Itse käytän matonpesussa joko hajutonta tai mietotuoksuista nestemäistä pyykinpesuainetta, eikä mattoihin jää hajua, on myös helpompi huuhtoa pois kuin mäntysuopa.
Totta, perinteinen vanhan ajan mäntysuopa haisee pahalle, samoin etikka. Olin unohtanut ne, koska en yleensä käytä niitä.
Kerran ravintolassa viereisessä pöydässä oli kaksi isoa koiraa, jotka haisivat niin että meinasin oksentaa. Pöytäkaveriani haju ei häirinnyt ollenkaan!
Hajuvesissä Jil Sander Sport (punainen). Hyi kauheaa mikä löyhkä.
Kuukausia seisonut ihan tavallinen kraanavesi suljetussa astiassa.
Vierailija kirjoitti:
Kondomit haisee pahalle ihan käyttämättöminäkin.
Kannattaa siinä tapauksessa käyttää lateksittomia.
Raaka liha. Siis jossain kauppahallin lihaosastolla pystyy hengittämään vain suun kautta ja menemään äkkiä pois.
Keitetty maito. Sitä kun on keitossa niin ei mene alas.
hammaslankaa käyttämättömien hengitys
Kumisaapas. Vaikka uutenakin. Biojätepussit haisevat jostain syystä ällöttävälle salmiakille.
Pinaattikeitto. Jouduin aikoinaan koulussa hakemaan lääkärintodistuksen ette tarvinnut syödä sitä. Pelkkä hajukin kääntää Vatsan ympäri….
Etnisten kulttuurien naiset haisevat jollekin mausteelle. Kaikki ja voimakkaasti. Rappukäytävät haisevat tietyillä alueilla tälle mausteelle. Mikä se lieneekään, se on paha haju. Se mauste siis, mikä mauste?
Tavallinen koiranpaskan haju. Haisee todella kammottavalle. Suurin syy etten hanki koiraa koskaan.
Karmeinta on tupakan katku. Ja sitten kaikki, missä on laventelia hyi.
Vierailija kirjoitti:
Raaka liha. Siis jossain kauppahallin lihaosastolla pystyy hengittämään vain suun kautta ja menemään äkkiä pois.
Sama mulla. Tämän lisäksi myös se tuore asfaltti, anis ja rakuuna.
An.is ja karvasmanteli