Feministit: miehenä kiellän teitä tekemästä minulle voileipiä!
Kommentit (15)
En usko olevan vaaraa, että koskaan tekisin voileipiä tällä palstalla palstailevalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
En usko olevan vaaraa, että koskaan tekisin voileipiä tällä palstalla palstailevalle miehelle.
Nythän oli kyse feministeistä eikä sovinisteista, joilla on eri eri säännöt naisille ja miehille (sinä saat palstailla mutta mies ei).
Miksi mä tekisin sulle voileivän? Eihän me ees tunneta. Poikaystävälleni saatan tehdä jos teen itselleni ja sama toisinpäin.
Hyvä tietää. En tee sulle voileipiä.
Feminismin idea on että nainen saa itse päättää tekeekö hän voileivän sinulle vai ei :)
Miten vaan. Et muuten vaikuta onnelliselta ihmiseltä, ei sellainen haasta riitaa (väsyneesti) netissä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää. En tee sulle voileipiä.
Hyvä, tyttö. Ymmärsit totella, kun mies käski. :)
Vierailija kirjoitti:
Miten vaan. Et muuten vaikuta onnelliselta ihmiseltä, ei sellainen haasta riitaa (väsyneesti) netissä.
Et kyllä itsekään vaikuta ihan iloa pulppuavalle
En ole koskaan tehnyt voileipiä yli 10-vuotiaalle. Paitsi itselleni.
Mä tein tänään lämppäreitä mun miehelle. Sulle ei riittäneet. Oli kyllä hyviä 😊
Ap ja hänenkaltaisensa! Feministinä paheksun miehiä, jotka käyvät hakemassa minulle Prismasta fazerina-levyn ja omenasiiderin! Myös jalkahierontaa paheksun erittäin syvästi!
Meillä ei syödä leipää. Mitäs siihen sanot?
Vierailija kirjoitti:
Ap ja hänenkaltaisensa! Feministinä paheksun miehiä, jotka käyvät hakemassa minulle Prismasta fazerina-levyn ja omenasiiderin! Myös jalkahierontaa paheksun erittäin syvästi!
Vau, nainen kopioimassa miehen ideaa. Ei mitään uutta siis.
No, syön tämän sitten itse.