Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain toimeentulotukea: 1,84e !

Vierailija
20.04.2017 |

Olen niin onnellinen!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän sulla on ihan riittävät tulot!

Vierailija
2/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella sait tukea? Olen myös kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän saa jo monta pussia makaronia.

Vierailija
4/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kerätä pulloja ja saat toisen mokoman helposti

Vierailija
5/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella sait tukea? Olen myös kiinnostunut.

opiskelen.

Vierailija
6/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta maksusitoumus apteekkiin on aika kiva. Nyt valittamaan kaikki voivat lääkärit ja hakemaan kaikki mahdollinen resepteillä. Maksavat vielä ne lääkärilaskutkin minkä erät ovat myönnetylle kuulle ;)

Vierailija
7/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa kaikkea kerralla!

Sinkkumies

Vierailija
8/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saat 1Litran bensaa ja muumitikkarin.

Vierailija
9/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sileeksi vaan!

Vierailija
10/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työttömäksi jääneenä naisena (54v) , hain ensimmäistä kertaa elämässäni toimeentulotukea. Vastaus: tulot 3€ yli vaaditun rajan.

Vierailija
11/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla saa päivän ruuat. Pari kiloa perunaa ja joku punaisella tarralla varustettu makkarapaketti. Siinäkin on sulle liikaa. Kaikki ne ihmiset, jotka menevät toimeentulo luukulle saisi pistää pakkotöihin ansaitsemaan tuonkin summan (esim. euro tunnilta raskasta työtä kuten vanhusten perseiden pesemistä ja niiden rasvaamista (ilman kumihanskoja, jotta ei niihinkään kulu meidän veromaksajien rahoja). 

Vierailija
12/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla saa päivän ruuat. Pari kiloa perunaa ja joku punaisella tarralla varustettu makkarapaketti. Siinäkin on sulle liikaa. Kaikki ne ihmiset, jotka menevät toimeentulo luukulle saisi pistää pakkotöihin ansaitsemaan tuonkin summan (esim. euro tunnilta raskasta työtä kuten vanhusten perseiden pesemistä ja niiden rasvaamista (ilman kumihanskoja, jotta ei niihinkään kulu meidän veromaksajien rahoja). 

Jep, koska sinä Suuri Veronmaksajakin teet töitä euron tuntipalkalla, eikö niin?

Vierailija
13/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuntipalkka 20 euron paremmalla puolella ja niin kuuluukin olla. Hyväpalkkaisia töitä löytyy aina tekijöille, jotka tekevät työnsä hyvin. Ei nyt sentään toimeentuloasiakkaille ruveta maksamaan kuin juuri sen verran, että nippa nappa pysyvät hengissä. Ja annetaan joku energiatankkaus työhaastettaluun. Muuten 1-2 euroa päivässä riittää ja joku parakkimajoitus + työvelvoite 5-10 tuntia päivässä. Eiköhän ala oikea työnteko kiinnostaa ja muiden rahoilla eläminen olemaan vähemmän kiinnostavaa. Töitähän on Suomessa vaikka kuinka paljon tekijöille. 

Vierailija
14/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä. Sait paljon enemmän kun otetaan huomioon sähkölasku täysmääräisenä sekä kaikki terveydenhuoltomenot sekä vakuutukset.

Vierailija
15/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaapa mitä, minä saan toimeentulotukea opiskellessani alaa, jossa todella sitä "vanhusten perseiden pesemistä" tehdään. Menen itse asiassa kesätöihinkin "pesemään vanhusten perseitä", ja tulen saamaan todennäköisesti vähän tt-tukea päällekin koska palkka on niin pieni.

Ja kultaseni, joku pesee joskus vielä sinun perseesikin. Todennäköisesti silloin toivot, että hoitajalla on kumihanskat kädessä - niiden hanskojen kun on tarkoitus suojata myös asiakasta bakteereilta ;)

Vierailija
16/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaapa mitä, minä saan toimeentulotukea opiskellessani alaa, jossa todella sitä "vanhusten perseiden pesemistä" tehdään. Menen itse asiassa kesätöihinkin "pesemään vanhusten perseitä", ja tulen saamaan todennäköisesti vähän tt-tukea päällekin koska palkka on niin pieni.

Ja kultaseni, joku pesee joskus vielä sinun perseesikin. Todennäköisesti silloin toivot, että hoitajalla on kumihanskat kädessä - niiden hanskojen kun on tarkoitus suojata myös asiakasta bakteereilta ;)

Siinä vaiheessa kun minun persettäni pitää pestä alan opettelemaan moottoripyörällä keulimista ja harrastaan pilkkimistä siltojen alla painoliivit päällä. Joten älä pidätä hengitystä. Lähden kunniakkaasti pois. Toki siten, että naamion itsemurhani - "onnettomuudeksi". Siten poislähtö on kaikille hyvä. Hoitotahto on myös tehty valmiiksi omakantaan sellaisin tilan johdosta, että saan aivovamman tms.. "Ei tarvitse pitää keinotekoisesti hengissä jos tila on toivoton ja ihmiselo ei ole arvokasta. Luoteltu esimerkkejä, joilla tuotu selkeys siihen, mitä olen katsonut sellaiseksi tilaksi, että saa kuihduttaa pois. Vanhuusiässä omakustanteisesti ostan tiettyyn pisteeseen asti palveluja halvemmasta maasta kuin Suomi. Kun on aika lähteä, niin tiedän sen sitten ja olen valmis.

Vierailija
17/17 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa toimeentulotuki päätöksen, niin silloin siihen sisältyvät sinä aikana sähkö- ja kotivakuutuslaskut, terveydenhoitomenot ja reseptilääkkeet. Sekin on jo köyhälle paljon.