Tapasin ainoan ystäväni tänään viimeistä kertaa
Ystävälläni on mt-ongelmia ja en vain yksinkertaisesti enää jaksa. Näin häntä tänään viimeistä kertaa. En aio kertoa hänelle, ignooraan vaan somessa tai estän kokonaan.
Kommentit (6)
Ymmärrän, mutta miksi hän on ainoa ystäväsi? Ehkä hän on imenyt sinusta sitten kaiken? Voimia<3
Jos hän todella oli ystäväsi, hän ansaitsee vähintään kuulla syyn, mikset halua enää olla tekemisissä. Olet sen ystävällesi velkaa. Ystäväsi luultavasti pahoittaa mielensä, mutta paljon pahemmin hän kärsii, jos joutuu epätietoisuudessaan miettimään, mitä ihmettä tapahtui. Ymmärrän, että mt-ongelmaisen ystävänä on raskasta ja itseäänkin on suojeltava, mutta se, miten olet asian hoitamassa, ei todellakaan ole reilua.
Olen siis kaksi vuotta ollut tukena ja vaikka kuinka huonosti hän on minua kohdellut niin silti olen ollut paikalla.
Ystävällä jatkuvaa itsetuhoisuutta jota aina sanoo mun syyksi ja sitten jos kysyn vääränlaisen kysymyksen nii vastaus on että pää kii homo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen siis kaksi vuotta ollut tukena ja vaikka kuinka huonosti hän on minua kohdellut niin silti olen ollut paikalla.
Ystävällä jatkuvaa itsetuhoisuutta jota aina sanoo mun syyksi ja sitten jos kysyn vääränlaisen kysymyksen nii vastaus on että pää kii homo.Ap
No vähintään nuo kyllä pitäisi kertoa hänelle syyksi, että miksi et jaksa enää olla hänen ystävänsä.
mt-ongelmaiset ei parannu, ainoastaan lääkkeet auttaa
Aika tyly temppu. Sä et vaan jaksa? Luuletko, että se ystävällesi on paljon helpompaa? Minusta jokainen ansaitsisi tuollaisessa tilanteessa ystävältä tukea eikä hylkäämistä.