Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finni vai korvakäytävän tulehdus?

Vierailija
19.04.2017 |

Millä noi kaksi erottaa toisistaan? Mulla on joko iso finni korvakäytävässä, tai sitten käytävä on tulehtunut. Finnin vuoksi en viitsisi mennä lääkäriin nolattavaksi, että sulla on vaan finni, mitä sä tänne sen kanssa tuut?! Korvakäytävän tulehdus taas kaiketi vaatisi kunnon lääkkeet. Onko jotain keinoa tietää kumpi on kyseessä. Korvakäytävä on hyvin kipeä ja sieltä tulee topsitikkuun möhnää, mutta tekee tosi kipeää poistaa sitä. Tätä on kestänyt nyt pari päivää ja on tullut vaan kipeämmäksi, mutta oon toisaalta ronkkinutkin sitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No korvakäytävän tulehdus turpoaa umpeen. Kun tarpeeksi kauan odottaa sen kanssa niin turpoaa myös korvalehti. Ja on niin kipeä ettei sitä meinaa kestää.

Vierailija
2/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota, jos korvakäytävän tulehdus leviäisi pehmytkudokseen. Silloin dg selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me täällä intternetissä sinne sun korvaan nähdä.

Vierailija
4/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pehmytkudokseen?

Vierailija
5/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin en haluis mennä tk:hon jonottamaan tän kanssa. :P ap

Vierailija
6/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kaveria taskulampulla katsomaan, onko siellä finni. Finnikin tuollaisessa paikassa voi olla kovin kipeä. Jos se kipeä paikka ei ole syvällä korvassa vaan ihan siinä aukon suulla, voit varmaan laittaa jotain desinfiointiainetta varovasti siihen.

Vierailija
7/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se ilmeisesti finni. Sain sitä pinnillä tyhjennettyä, niin kipu helpotti ainakin hetkeksi. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi