Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte tylsää arkea?

Vierailija
19.04.2017 |

Ei taas ole tiedossa mitään arjesta poikkeavaa. Töitä vaan ja viikonloppunakaan ei mitään. Mistä ihmeestä revitte jännitystä elämään? Eihän tää nyt näin voi mennä, että jokainen päivä on yhtä ankea kuin edellinen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsille ihmisille tulee tylsää, ei mahda mitään. Jos ei tässä maailmassa keksi itselle mitään tekemistä, niin syytä kannattaa etsiä itsestään.

Vierailija
2/11 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen muutoksia kun alkaa tylsistää. Uusi kaupunki, uusi työ, uusi opiskeltava ala, uusia ihmissuhteita. Tylsyys on valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena pitkää päivää ja viikonloppuna pönttö sekaisin. Näillä mennään

Vierailija
4/11 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan lakata odottamasta yhtään mitään ts oppia elämään hetkessä...

Vierailija
5/11 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää itse järjestää jotain. Mene vaikka baariin yksille keskellä viikkoa, elokuviin, mitä vaan spontaania mitä et yleensä tee. Syö hyvää ruokaa joka päivä, kokeile uusia urheilulajeja. Käy syömässä jossain missä et ole ennen käynyt. Ota äkkilähtö.

Vierailija
6/11 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, kun eihän tässä kerkeä elämään. Miehen mielestä on ihanaa istua illat kotona elokuvia katsoen, minusta se on puuduttavaa. Mies ei myöskään halua että minä tekisin mitään poikkeavaa.

Vierailija
7/11 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen että mä olen onnellinen kun saan elää sitä tylsää arkea.

Silloin kaikki on hyvin.

Vierailija
8/11 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, kun eihän tässä kerkeä elämään. Miehen mielestä on ihanaa istua illat kotona elokuvia katsoen, minusta se on puuduttavaa. Mies ei myöskään halua että minä tekisin mitään poikkeavaa.

Ette kuulosta kovin sopivilta toisillenne vai jäisikö mies lastenhoitajaksi, kun sinä rientäisit?

Vierailija
9/11 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekee mielekkäitä ja hauskoja asioita, arki ei ole tylsää.

Arjessa kannattaa minimoida tai kokonaan poistaa ikävät elementit: kotityöt, työmatkat, lasten hoitaminen ja niin edellleen.

Vierailija
10/11 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkeni on täynnä asioita joista nautin: hyvä ruoka ja seura, mieluisia harrastuksia (mm. valokuvaus ja jooga), kiinnostavia kirjoja, sarjoja ja leffoja, käyntejä näyttelyissä ja keikoilla, lähiseuturetkeilyä paikkoihin joista pidän mutta joissa ei nyt alvariinsa tule ravattua jne. Mulla on onneksi kyky iloita ja nauttia ihan tavallisistakin asioista tosi paljon, en tarvitse elmää suurempia elämyksiä ollakseni onnellinen.

Vierailija
11/11 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää? Ei elämä ole mielestäni ikinä tylsää vaan äärettömän mielenkiintoista. Kirjat, ihmiset, luonto... Kaikesta saan monta sykähdyttävää ilon löikähdystä joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi