Alakerran naapurin huomautus ja miehen reaktio?
Kävin äsken koiran kanssa ulkona ja alakerran naapuri sanoi, että heidän lapsensa eivät voi nukkua koska mies pelaa heidän yläpuolellaan ja puhuu kaverinsa kanssa mikrofoniin. Nainen oli todella raivostuneen ja vihaisen oloinen, ajattelin että ehkä se sitten tosiaan häiritsee.
Mainitsin tästä sitten miehelle, että tälläistä palautetta alakerran naapurilta. Mies sitten suuttui MINULLE, että hänpä ei sitten enää ikinä pelaa tai soita musiikia (kyseinen huone soittohuone) jos noin häiritsee. Sanoin, että ei minua häiritse, mutta naapurin rouvaa tuntui häiritsevän. Ihan ystävällisesti esitin asiani.
Nyt mies sitten mököttää soittohuoneessa. Huoh, ärsyttää ensin kuunnella naapurin skitsoilua ja sen jälkeen miehen kiukuttelua.
Kommentit (15)
Valittaako naapuri useinkin jostain? Ehkä miestä vituttaa.
Ylivoimaisesti pahin ja käsittämättömin asia koko tässä stoorissa on se, että sinä katsoit tarpeelliseksi tulla tälle palstalle oksentamaan tällaisen aloituksen. Mikä helvetin pointti tässä taas on?
Tää palsta on joillekin ihmisille kuin päiväkirja.
Soittohuone kerrostalossa? Onko se jotenkin äänieristetty?
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimaisesti pahin ja käsittämättömin asia koko tässä stoorissa on se, että sinä katsoit tarpeelliseksi tulla tälle palstalle oksentamaan tällaisen aloituksen. Mikä helvetin pointti tässä taas on?
No, U
Miehesi on valitettavasti vielä kovin lapsellinen. Voit miettiä, minkälaisia ongelmia parisuhteeseenne tulee sitten, kun teille tulee ihan oikeita asioita ratkottavaksi, kun mies tällaisessa asiassa käyttäytyy näinkin keskenkasvuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimaisesti pahin ja käsittämättömin asia kommentoinnissasi on, ettet tosiaankaan ymmärrä keskustelupalstan ideaa. ohistelija
Mä vaan silmät kiiluen odotin tarinan erektio kohtaan, kun kerran otsikossa niin luvattiin...
Naapurisi on hyvä manipuloimaan, sai sinut viestinviejäksi. Seuraavan kerran osaat jo välttää sudenkuopan.
Hän varmaan ajattelee, että naapurin raivoaminen oli aiheetonta tai ainakin liioiteltua ja sinun olisi pitänyt pitää hänen puoliaan. Tai antaa hänelle mahdollisuus puolustautua itse. Jos vaan neutraalisti välitit viestin eteenpäin, niin ehkä hänestä tuntuu siltä, että olet hyväksynyt naapurin räyhäämisen ja siinä mielessä naapurin "puolella".
Kai soittohuoneenne on rempattu nykyiseen käyttöönsä ja äänieristykset on tehty huolella?
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan JUURI SE, että saa oksentaa tänne, eikä esim mieheen. On hyvä puhista pikku jutut ulos, ettei jää kaihertaa.
Palsta on paras paikka siihen. Harmi, että sulta menee tärkein pointti ohi.
Meidän naisten on joskus puhistava hetken kiukku pois.
Mikähän tuo juttu on, ettei voi sanoa kohteelle suoraan. Kyllä varmaan naapuri tiesi (kun on kuullut), että mies siellä pitää häiritsevää melua, niin sanoo tälle sitten. Eikä käytä välikäsiä.
Meillä on naapuri myös, joka kyselee multa, että voisko mies tulla korjaamaan hänen tietokoneensa. Mies tulee kotiin joskus kuuden pintaan, että kysyppä siltä. Ei ole koskaan kysynyt.
Miestä olisi tarvinnut johonkin kantoapuun miehensä kanssa. En lupautunut, kysy mieheltä. Ei kysynyt.
Mies oli pitänyt myös ääntä pelatessaan, että se oli vähän kovalla. Ok. Sanotko sille?
Jos ei saa suutaan auki oikean ihmisen paikalla ollessa, niin olkoot sitten ilman. Mä en ole mieheni assari, enkä naapurin juoksulikka.
Typerä mies.
Pahoittelen.