Laatunainen/Suohirviö Kummalta kysyt baarissa?
Toisessa ketjussa jäi ihmetyttämään miten toisilta naisilta ei sitten vongata seksiä ollenkaan ja toisilta vongataan koko ajan. Itse en usko tuota todellakaan mutta onhan mahdollisuus ettei laatunaiselta uskalleta kysyä ja siksi kukaan ei vonkaa heiltä.
Eli mies, kummalta kysyt seksiä baarissa, suohirviöltä vai laatunaiselta ja miksi?
Ja miksi minulta aina kysytään kun en sitä halua eikä noilta tytöiltä jotka haluaisivat kokeilla seksiä.
Miksi kysyntä ja tarjonta ei kohtaa?
P.S. turha väittää ettei kukaan kysy suohirviöltä koska olen todistanut omin silmin, anonyymejä ollaan joten rehellistä vastausta.
Kommentit (3)
Määrittele suohirviö. Eiköhän jokainen joka baariin menee pyrkii näyttämään hyvältä vai...?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele suohirviö. Eiköhän jokainen joka baariin menee pyrkii näyttämään hyvältä vai...?
En minä tiedä kun joku muu käytti sitä. Google sanoi urbaanista sanakirjasta että "nainen joka ei välttämättä ole se kedon kaunein kukkanen"
Lähestyn vain niitä naisia, jotka ovat mielestäni kauniita. En tosin harrasta yhden yön juttuja, vaan juttelen ja pyydän numeron. Haluan tapailla jonkin aikaa ennen seksin harrastamista, enkä todellakaan ole ainoa mies joka ei tykkää tunteettomasta seksistä.