Mieheni on av trolli:(
Trollaa täällä päivät nykyään. Löysi av:n kauttani ja on nyt koukussa. Tosin hänen jutut täällä on ihan pyllystä
Kommentit (8)
No ihan oikeasti... tästä on hauskuus kaukana.. varmaan kohta bongaa tämänkin ketjun ja tulee trollaamaan
Olen vähän kateellinen. Tämä kun on nyt yksin minun harrastus eikä mies lähde mukaan. Nauraa vaan miksi eikun palstalla :(
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän kateellinen. Tämä kun on nyt yksin minun harrastus eikä mies lähde mukaan. Nauraa vaan miksi eikun palstalla :(
Ootko tutustuttanut palstalle? Lukenut/näyttänyt hyviä ketjuja? Siitä se meillä lähti.. Nyt kyllä vähän kaduttaa.. ois kiva joskus tehä muutakin.. mut ehkä tää sit on se meidän yhteinen harrastus.. olin kyl ajatellut jotain samba tunteja tai jotain ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tutustuttanut palstalle? Lukenut/näyttänyt hyviä ketjuja? Siitä se meillä lähti.. Nyt kyllä vähän kaduttaa.. ois kiva joskus tehä muutakin.. mut ehkä tää sit on se meidän yhteinen harrastus.. olin kyl ajatellut jotain samba tunteja tai jotain ..
Olen näyttänyt ja on se lukenut. Katseli meille salikortteja eilen niin ehkä minä pääsen jonnekin ryhmäliikuntatunnille tuon kanssa. Se on ehkä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen näyttänyt ja on se lukenut. Katseli meille salikortteja eilen niin ehkä minä pääsen jonnekin ryhmäliikuntatunnille tuon kanssa. Se on ehkä parempi.
Okei, ehkä tää ei oo kaikkien juttu, ja hyvä niin. Toivotaan että pääset sinne salille! Ehkä tää omakin tilanne helpottaa vielä joskus...:)
Hän on antikristus!