Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa ihmiset, jotka tulee istumaan vastapäätä puolityhjässä kahvilassa!

Vierailija
19.04.2017 |

Haluan rentoutua cappuccinon ja iltapäivälehden parissa näkemättä sivusilmällä jonkun sämpylänmutustusprosessia!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkäävät katsella ihmisiä samalla, kun märehtivät pullaa.

Vierailija
22/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä ärsyttävää jos tyhjässä kahvilassa hakeutuu viereiseenkin.pöytään niin, että syntyy kiusallinen jatkuva katsekontakti. Miksi täytyy väkisin valita tuo paikka kaikista paikoista? Moukkamaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin viime kesänä usein kahvilla työpaikkamme nuoren kesäpojan kanssa. Silloin änkesi aina joku keski-ikäinen nainen siihen mahdollisimman lähelle kyyläämään ja kuuntelemaan keskusteluamme etten vaan ole harrastamassa mitään hyväksikäyttöä siinä.

Cockbloggereita löytyy tosiaan työpaikoiltakin.

Muutamia vuosia sitten aloitettuani työt uudessa työpaikassa juttelin erään hyvännäköisenä yleisesti pidetyn nuoren miehen kanssa pöydän ääressä kun heti siihen viereemme änkeytyi joku minun ikäiseni silmälasipäinen nuori nainen, keskeytti juttelumme ja alkoi jutella kanssamme. Olin hieman hämmentynyt. Itse en voisi tehdä noin.

Vierailija
24/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä liikkuu yliopistolla eräs nainen, joka tulee aina istumaan ruokalassa vastapäätä. Käyn yleensä yliopistolla syömässä viiden jälkeen iltapäivällä, eikä siellä ole silloin minun lisäkseni yleensä kuin muutamia muita. Ja tämä nainen. Tämä nainen tulee AINA istumaan jonkun syömässä olevan eteen. Saman kapean pöydän ääreen vastapäätä. Hänellä ei ole aina edes ruokaa siinä, vaan joskus tulee ilman mitään syömisiä tai juomisia istumaan. Joskus hän alkaa vielä juttelemaan. Höpisee omista opinnoistaan ilman mitään johdatuksia aiheeseen. Ahdistaa tuollainen.

Vierailija
25/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä parempi, että sijoitat pari kymppiä kahvinkeittimeen.

Juuri oikea ohje tämä  !

Kahvila on perinteisesti sosiaalisen elämän paikka, eikä kahvilaa ole varattu kenellekään yhdelle asiakkaalle yksinään.

Jos ei kestä muita ihmisiä on paras pysyä kahvilla ihan vaan kotonaan.

Kyllä niitä monentyyppisiä kahvikeittimiä nykyisin saa sinne  kaupastakin.

Vierailija
26/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin viime kesänä usein kahvilla työpaikkamme nuoren kesäpojan kanssa. Silloin änkesi aina joku keski-ikäinen nainen siihen mahdollisimman lähelle kyyläämään ja kuuntelemaan keskusteluamme etten vaan ole harrastamassa mitään hyväksikäyttöä siinä.

Cockbloggereita löytyy tosiaan työpaikoiltakin.

Muutamia vuosia sitten aloitettuani työt uudessa työpaikassa juttelin erään hyvännäköisenä yleisesti pidetyn nuoren miehen kanssa pöydän ääressä kun heti siihen viereemme änkeytyi joku minun ikäiseni silmälasipäinen nuori nainen, keskeytti juttelumme ja alkoi jutella kanssamme. Olin hieman hämmentynyt. Itse en voisi tehdä noin.

Silmälasipäinen? Järkyttävää! Eikö hän tuntenut läskit ja rillipäät älkööt vaivautuko -klassikkoa?

Vierailija
27/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaan vitutuskäyrään menee, kun uimahallissa pitää ottaa se viereinen pukukoppi ja leikkiä pyllyhippaa,vaikka koko pukuhuone täynnä tyhjiä pukukaappeja. Ja sitten vielä änkeää samaan saunaan, vaikka toinen sauna olisi tyhjä.

Ja toi kylkiparkki on raivostuttavaa. Ihmiset on niin tyhmiä ja ajattelemattomia, hyi saatana!

Vierailija
28/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirryn viereiseen, tyhjään pöytään.

Viimeksi vastaava tilanne Meilahden sairaalan kahviossa. Siirryin muualle istumaan, kun pöydän ääreen istui vanha mies. Oletan, että hän päätyi samaan pöytää, koska rolaattorin kanssa liikkuminen oli hankalaa.

Minä siirryin terveempänä kauemmaksi istumaan. Haluan syödä rauhassa lohileipäni.

Kivaa ikärasismia sairaalle,vanhemmalle  ihmiselle...

Pelkäsitkö saavasi jonkun tartuntataudin häneltä,  vai miksi siirryit ? 

Vai pelkäsitkö kenties hänen alkavan ahdistella sinua seksuaalisesti siellä sairaalan kanttiinissa?

Entä olisitko siirtynyt silloinkin,  jos kyseessä olisi ollut joku,esim. liikenneonnettomuudesta toipuva nuori nainen ?

Vierailija
29/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä edes katso missä ne muut asiakkaat istuu ja miten päin. Katson sopivan tyhjän pöydän ja istun alas. Joskus välissä on useampi pöytä, joskus ei. Ei kiinnosta minua. Mua kun ei ne muut asiakaat vois bähempää kiinnostaa. Vapaaseen pöytään saa myös istua, eikä tarvi ap:lta kysyä lupaa. Et sä sentään osta koko kahvilaa yhden kahvikupin hinnalla. Jos et kestä ihmisiä, niin älä mene kahviloihin, niissä kun saattaa olla ja tulla muita ihmisiä.

Vierailija
30/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen 'first world problem'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä