Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa ihmiset, jotka tulee istumaan vastapäätä puolityhjässä kahvilassa!

Vierailija
19.04.2017 |

Haluan rentoutua cappuccinon ja iltapäivälehden parissa näkemättä sivusilmällä jonkun sämpylänmutustusprosessia!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)))))))))))))))))))))))))))))))))

Vierailija
2/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan samaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nojoo, olen huomannu saman ilmiön mutta ei varsinaisesti vituta

miksei tässä toimi sama systeemi kun bussissa että kaikki haluaa oman rauhallisemman paikan

Vierailija
4/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis samaan vai eri pöytään?

Vierailija
5/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn viereiseen, tyhjään pöytään.

Viimeksi vastaava tilanne Meilahden sairaalan kahviossa. Siirryin muualle istumaan, kun pöydän ääreen istui vanha mies. Oletan, että hän päätyi samaan pöytää, koska rolaattorin kanssa liikkuminen oli hankalaa.

Minä siirryin terveempänä kauemmaksi istumaan. Haluan syödä rauhassa lohileipäni.

Vierailija
6/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla yhtä pitkä hajurako kuin bussipysäkeillä?

Vierailija
7/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asosiaalisten kokoontumisajot.

Vierailija
8/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole niin idiootti, että tulee jonkun vieraan kanssa samaan pöytään, jos kahvilassa on tyhjiäkin pöytiä?

Vierailija
9/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin viime kesänä usein kahvilla työpaikkamme nuoren kesäpojan kanssa. Silloin änkesi aina joku keski-ikäinen nainen siihen mahdollisimman lähelle kyyläämään ja kuuntelemaan keskusteluamme etten vaan ole harrastamassa mitään hyväksikäyttöä siinä.

Vierailija
10/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lähes tyhjällä parkkipaikalla (Citymarket jne.) kun jättää autonsa oikeasti pienen kävelymatkan päähän niin eikö joku sillä samalla minuutilla änkeä ihan heti seuraavaan ruutuun parkkiin VAIKKA SE KOKO SAATANAN PARKKIPAIKKA ON LÄHES TYHJÄ NIIN SIIHEN VIEREEN PITÄÄ ÄNGETÄ.

Vierailija
11/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa edelläni olevaan pöytään suoraan vastapäätäni. (Pöydät ovat tiiviisti aseteltu)

Kun kahvila oli lähes tyhjä, olisin itse istunut kahden pöydän päähän selkä allekirjoittaneeseen päin.

Ap

Vierailija
12/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai lähes tyhjällä parkkipaikalla (Citymarket jne.) kun jättää autonsa oikeasti pienen kävelymatkan päähän niin eikö joku sillä samalla minuutilla änkeä ihan heti seuraavaan ruutuun parkkiin VAIKKA SE KOKO SAATANAN PARKKIPAIKKA ON LÄHES TYHJÄ NIIN SIIHEN VIEREEN PITÄÄ ÄNGETÄ.

Suomessa autotkin kaipaavat omaa rauhaa :D

Vierailija
13/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa edelläni olevaan pöytään suoraan vastapäätäni. (Pöydät ovat tiiviisti aseteltu)

Kun kahvila oli lähes tyhjä, olisin itse istunut kahden pöydän päähän selkä allekirjoittaneeseen päin.

Ap

No tuo on jo turhasta valittamista. Ei tulisi kahvilassa edes mieleen ryhtyä näkemään vaivaa asettautua sillä tavoin, etteivät kasvoni osoita kohtisuoraan ketään kohti, ja ahdistun kyllä helposti vieraiden ihmisten läheisyydestä. Eikö riitä, ettei samaan pöytään tunge? Nosta se lehti naamasi eteen jos noin kamalaa on!

Vierailija
14/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keep calm and eristäydy"

Vierailija
15/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kaivata sunkin autos, kun on saanut lommon sivuoveen!

Vierailija
16/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulin, että samaan pöytään, mutta kyse olikin samalle suunnalle tulemisesta. Jos se häiritsee, lehden taakse piiloon tai pöydän vaihtaminen. AP, sä vaadit kyllä ihan liikoja.

Vierailija
17/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kaivata sunkin autos, kun on saanut lommon sivuoveen!

Tuli paha mieli kun mietin, miten ilkeä auto tunkee tyhjällä parkkipaikalla ihan toisen kylkeen vain voidakseen tehdä toiselle lommon :(

Vierailija
18/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi, että sijoitat pari kymppiä kahvinkeittimeen.

Vierailija
19/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin viime kesänä usein kahvilla työpaikkamme nuoren kesäpojan kanssa. Silloin änkesi aina joku keski-ikäinen nainen siihen mahdollisimman lähelle kyyläämään ja kuuntelemaan keskusteluamme etten vaan ole harrastamassa mitään hyväksikäyttöä siinä.

No kyllä teitä mammoja sietääkin valvoa. Juurihan oli jenkeissä se pedofiiliopettaja tapauskin...

Vierailija
20/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin!

Koska mäkään -en-hitto-ymmärtäisi- tommoista läheisyydenkipeää laumasieluista ihmistä, joka tulee tyhjässä kahvilassa noin lähelle istumaan.

Itselle vastaavia on sattunut usein. Silloin nousee savu korvista ja on tehnyt mieli kysyä, että "kas kun et syliin istunut?"

Esim. eräällä kerralla olin aivan tyhjässä isossa ravintolassa ja istuin jossain syrjemmällä. Tyyppi tulee istumaan viereiseen pöytään aivan minun taakseni, niin että olemme selkä vasten selkää, välissä sohvat. En tajua aaaaaarrgghhh!!

Vaihdoin itse pöytää mahdollisimman kauas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä