Asutko kadulla, tiellä vai...
Kommentit (25)
Nyt kun mietin niin kaikkien aiempien osoitteiden loppu on ollut tie, vaikka niitä kohtalaisen paljon löytyy. Onpas tylsää :D eikun hei. Yhdessä ei ollut mitään päätettä ollenkaan, eli kaikki paitsi yksi :D
Asun Kujalla ja Helsingissä siitä on ainakin yksi haitta. Kadut tästä ympäriltä on putsattu katuhiekoista, mutta Kuja on aina viimeisenä listalla. Talvella tulee auraus viimeisenä, samoin hiekoitus. Ja nyt keväällä saadaan taas odotella hiekkojen siivousta varmaan juhannukseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Asun Kujalla ja Helsingissä siitä on ainakin yksi haitta. Kadut tästä ympäriltä on putsattu katuhiekoista, mutta Kuja on aina viimeisenä listalla. Talvella tulee auraus viimeisenä, samoin hiekoitus. Ja nyt keväällä saadaan taas odotella hiekkojen siivousta varmaan juhannukseen asti.
Kujalla on lapsiperheen mukava asua. Ei turhia autoja tai liikennettä. Mukavan rauhallista muutenkin.
Asun tiellä joka on niin kuin kuja: 100 m pitkä umpikatu, ja sen varrella on kolme okt ja tämä rivari.
Tähän mennessä viisi tietä, kaksi katua ja yksi ranta-loppuinen.
Minä olen koko ikäni ollut ihan kujalla.
-taival, -kuja, -tie, -katu, -katu ja ... Masch
Raitit ovat kohtaloni: Olen asunut viidellä kadulla, neljällä tiellä, ja nyt on jo neljäs raitti menossa. Luulisi niiden yleensä olevan hieman harvinaisempia? Ensimmäistä osoitettani en tiedä, ja yhden vuoden asuin maalla niin ettei ollut mitään katuosoitetta (on siis sarjaa "muu"). Kujalle, polulle tai kaarelle en ole koskaan asettunut.
Tiellä kolme kertaa. Kadulla kolme kerran väylällä
Kolme viimesimpää: kuja, katu ja nyt tie. Pitää vissiin kerätä koko sarja :)
Jokin muu: risti.