Miten saisin iskettyä jonkun todella hyvännäköisen miehen?
Itse olen melko mitättömän näköinen. Onko vinkkejä?
Kommentit (14)
Minä kaipaan niitä aikoja kun nuorempana syöksyin kärppänä iskemään kun joku tosi komea mies tuli baariin. Jos tuli pakit niin harmitti hetken mutta ei kauaa. Nyt en uskalla edes yrittää kun pelkään vaan pakkeja.
Miksi haluat hyvännäköisen miehen?
Kyl se nyt vaan on vähempään tyytyminen.
Pika-aviolla ilman avioehtoa, jos on tarpeeksi rahaa.
Hmh! Mua inhottaa todella hyvännäköiset, koska ajattelen niillä olleen paljon naisia ja paremman näköisiä kuin itse olen. Kiva että mulla on 102.Kivoimmat tissit. Joo huono itsetunto
Anna palaa vaan rohkeasti. Jos tulee pakit niin sitten toteat että niin saisi moni muukin nainen pakit tuolta mieheltä.
Minihameessa ilman pikkareita korkeissa korkkareissa, niin saa minut komistuksen!
Kuule. Se hyvännäköisyys on pettävä asia. Voikin olla, että se on vain sinun silmissäsi. Kyllä täällä maailmassa menevät edelle monet muut asiat. Keskity niihin.
Vierailija kirjoitti:
Hmh! Mua inhottaa todella hyvännäköiset, koska ajattelen niillä olleen paljon naisia ja paremman näköisiä kuin itse olen. Kiva että mulla on 102.Kivoimmat tissit. Joo huono itsetunto
Hyvännäköiset miehet ovat juuri parhaita siksi koska ovat joutuneet jo antamaan pakit niin monelle naiselle. Silloin heidän ei tarvitse antaa pakkeja vain siksi että saavat sen joskus elämässään tehdä ja mahdollisimman nöyryyttävällä tavalla. Hyvännäköiseltä saa mahdolliset pakitkin tyylillä.
Ihan samalla tavalla kuin minkä tahansa miehen. Tosin onnistumisprosentti voi olla pienempi. Mutta tyyliä ei tarvitse muuttaa jos se muiden miesten kanssa onnistuu.