Miksi naisia "patistetaan" lastentekoon?
Sehän on henkilökohtainen valinta, niinhän sitä aina sanotaan. Itse en ikinä hanki lapsia ja ainoa syy on se että en aio käyttää merkittävää osaa elinkaarestani palkattomaan työhön jonka jälkeen kuulen loisivani miehen maailmassa. Naisia yksinkertaisesti käsketään olemaan miehekkäitä jos arvostusta halutaan. Äitiyttä ei koskaan ole arvostettu vaan se on täysin näkymätöntä ja itsestäänselvää työtä etenkin miehille. Miksi haluaisin imettää ja kasvattaa miestä joka myöhemmin unohtaa panokseni ja kertoo miten minä loisin hänen maailmassaan.
Saatan olla ainoa. Kerronpahan näkemykseni.
Kommentit (6)
Kuka muka patistaa? Olen 25v ja kertaakaan ei ole henkilökohtaisesti kehotettu lisääntymään.
ja ihan vinkkinä miehet ei mitenkään erityisemmin arvosta uranaisia. Se on ihan naisten oma keskinäinen psykoosi.
Aijai, pahaa tekstiä. Yleensä jotenkin jäystäisin vastaan, mutta nyt sanon " totta".
Kyllä voit olla vanhapiika koko elämäsi,ei se muita haittaa.
Miehiin ei kannata tuolla asenteella sekaantua.
Miehet eivät arvosta uranaisia eivätkä kotiäitejä :D. Hienoa naiset! Miltä tuntuu kun miehet eivät arvosta mitään mitä teette?
Kovasti miehet kyllä uhoavat että miksi naisia ei ole tieteen aloilla ja huippukokkeina.
koska miehet ei voi synnyttää?