Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkanlaskijaksi vai kirnapitäjäksi?

Vierailija
18.04.2017 |

Heiii kaipaisin kovasti nykyajan palkanlaskijoilta ja kirjanpitäjiltä ajatuksia ja kokemuksia työstään? Kumpaa suosittelette enemmän vai kannattaisko opetella kummatkin? Itseä kiinnostaa palkanlaskenta ja mahdollisesti myöhemmin hr-hommat lisäksi. Miten olette päässeet kehittämään ammattitaitoa ja nousseet uralla? Palkkojakin olisi kiva kuulla :) Kiitos jos joku jaksaa vastata.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton kirnapitäjä :DDDD Kirjanpitäjä siis tietenkin :P Ap

Vierailija
2/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton kirnapitäjä :DDDD Kirjanpitäjä siis tietenkin :P Ap

Ihana! En osaa vastata kysymykseesi, mutta muhun syttyi liekki ryhtyä kirnapitäjäksi. 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei taida noihin hommiin ihan tarkkuus riittää : D

Vierailija
4/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarkkuutta vaativaa työtä nytkin teen mutta puhelin ja nopee kirjoittelu illanratoks ni kävi moka xD

Vierailija
5/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo ole vähän niinkuin yhdistetty jo nykyään? Kaikki mun tuntemat kirjanpitäjät tekevät myös palkanlaskentaa.

Vierailija
6/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään enemmän kp hommista koska en oo kiinnostunut hr:stä pätkääkään.

Vierailija
7/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nuo ole vähän niinkuin yhdistetty jo nykyään? Kaikki mun tuntemat kirjanpitäjät tekevät myös palkanlaskentaa.

Minun mielestä päin vastoin, yksikään tuntemani kirjanpitäjä ei laske palkkoja. Ainakaan enää, ehkä joskus menneisyydessä oli toisin. Ainakin suurissa tilitoimistoissa on kirjanpito ja palkat erikseen.

Sitten seuraa lisää mutuilua: kirjanpito on vaihtelevampaa ja haastavampaa, ehkä myös etenemismahdollisuuksia on enemmän. Palkanlaskijan työ vaikuttaa täältä aidan toiselta puolelta kivemmalta ja helpommalta, ja ainakin alussa palkkauskin taitaa olla vähän parempi kuin kirjanpitäjillä.

Vierailija
8/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä päin vastoin, yksikään tuntemani kirjanpitäjä ei laske palkkoja. Ainakaan enää, ehkä joskus menneisyydessä oli toisin. Ainakin suurissa tilitoimistoissa on kirjanpito ja palkat erikseen.

Sitten seuraa lisää mutuilua: kirjanpito on vaihtelevampaa ja haastavampaa, ehkä myös etenemismahdollisuuksia on enemmän. Palkanlaskijan työ vaikuttaa täältä aidan toiselta puolelta kivemmalta ja helpommalta, ja ainakin alussa palkkauskin taitaa olla vähän parempi kuin kirjanpitäjillä.

Mihin kirjanpitäjä voi edetä?

Vierailija
9/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa että aloitin työt tilitoimistossa enkä ottanut erään isohkon firman talouspuolella. Tänään alkoivat työt ja kaduttaa helvetisti :(