Minulla on onnettomuuden jäljiltä käsi kipsissä ja kaksi kylkiluuta murtunut, miesystävä ei auta mitenkään mutta suuttuu kun isäni auttaa
Siis auto-onnettomuus, pitkä juttu. Mutta tilanne on nyt tämä. Tarvitsen apua sängystä pyörätuoliin nousemisessa ja päinvastoin. Mies huutaa pleikkarin äärestä että "yritä nyt vi**u itse" kunnes isäni auttaa minua.
Miehestä on tullut työttömäksi jäämisensä jälkeen kuin joku laiska kastemato joka majailee täällä eikä tee mitään muuta kuin syö ruokamme. Minua täytyy nyt kuitenkin tarkkailla jatkuvasti ja isäni täytyy käydä töissä, joten olen miesystäväni "armoilla" päivät 8-16.
Siis silloin kun olen kahden miehen kanssa niin hän auttaa kyllä pakollisissa hommissa mihin en vain pysty mutta silloinkin valittaa koko ajan. Meillä ei ole rahaa palkata mitään hoitajaa. Mitäs nyt?
Kommentit (16)
No menet ja teet vielä muutaman penskan tuon ääliön kanssa! Eihän tuo kunnioita tai arvosta sua yhtään.
Jep. Jätät sen.
Itsenikin olisi pitänyt tehdä samoin. Käsi oli paketissa leikkauksen jälkeen (onnettomuus), ja silloinen poikakaveri ei yhtään auttanut. Kun halusin puhua edes asiasta, niin tokaisi: "Mitä sä nyt mulle tuota valitat?" ja kun kysyin, kenelle sitten, niin jatkoi: "Kirjoita vaikka kirja siitä jos pitää avauutua". Olin nuori ja typerä ja jatkoin, vaikka olinkin surullinen.
Asuuko isäs teillä vai te isän nurkissa?
Sairaaloissakin potilaat pakotetaan omatoimisiksi jo leikkausta seuraavana päivänä. Olet vain saamaton.
Aika moneen perä reiästä olevaan dikkiin olen kyllä törmännyt mutta kai jossain on kivojakin miehiä? Etsi vielä.
Kulta pieni, tuo on järkyttävää ja törkeää käytöstä, eroa heti.
Mä oon ihan oikeasti järkyttynyt että noin törkeitä miehiä on olemassa. En osaisi edes kuvitella että oma mies olisi tuollainen persreikä jos mä olisin tuollaisessa tilassa. Ei helvetti sentään. Nyt heitä se kastemato vittuun sieltä ja vähän äkkiä. Kumma ettei isäs ole jo tehnyt sitä sun puolesta.
Itselläni oli vasen käsi paketissa tosiaan ja olen oikeakätinen. Uskomattoma vaikeaa oli elämä: ei saanut pestyä hiuksia, ei pystynyt tiskaamaan (astiat pyörivät altaassa, jos vain harjalla yrittää pestä ja ei voi siis toisella kädellä pitää kiinni). Ihan pikkujutut oli yllättävän haastavia.
Yhdellä kädellä on todella vaikea toimia, joka muuta väittää ei ole itse yksikätisyyttä kokenut. Miten esimerkiksi kuorit ja leikkaat sipulin, kun et voi pitää millään kiinni? Miten tiskaat, kun ne astiat pyörii ja liikkuu eikä pysy paikallaan jos ei pidä kiinni? Miten nostat painavan ja kuuman uunivuoan uunista yhdellä kädellä?
Itselläni on kokemusta sekä yksijalkaisuudesta että yksikätisyydestä, ja jälkimmäinen oli huomattavasti haastavampaa ja invalidisoivampaa kuin se, että toinen jalka ei toiminut ja jouduin kulkemaan kepeillä. Puhumattakaan sitten muista vammoista mitä ap joutuu parantelemaan.
Alkuperäiseen aiheeseen: jätä se sika.
Mulla oli jalka paketissa 3kk. Mies hoiti kiltisti. Nosteli suihkuun, toi ruuat eteen ja tsemppasi.
Kysy siltä " mieheltäsi" mitä hel%*ttiä se tekee siellä sohvalla tai teidän kotona ja "parisuhteessa" jos ei auta ja ole tukena silloin kun tarvitaan???
Mies pellolle ja olen aika varma, että joku sosiaalitoimisto tms taho auttaa että saat jonkun avustamaan jos et pysty olemaan hetkeäkään valvomatta. Toivutko siis myös leikkauksesta vai miksi tarvitset jatkuvaa valvontaa?
Mies ulos ja heti. Miksi kulutat aikaasi tuollaisen luuserin kanssa, luuletko saavasi apua joskus tulevaisuudessa? En ymmärrä, miksi jäädä huonoon suhteeseen, kun yksin on niin hyvä olla.