Vinkatkaa hyvä harmaa sävy lautalattiaan!
Haussa sellainen keskiharmaa, vihertävään taittuva sävy. Nyt ehdokkaana tämä Uulan sävy
http://www.uula.fi/assets/images/color_chart/056_8509_jakala_H2.png
Kommentit (12)
Ihan turha omasta ruudusta noita arvioida, sillä niissä ovat värit lähes poikkeuksetta pielessä.
Esimerkkiväri ei tässä omassa kalibroidussani ole hiukkaakaan vihreän suuntaan.
Quuhyty2 kirjoitti:
Ihan turha omasta ruudusta noita arvioida, sillä niissä ovat värit lähes poikkeuksetta pielessä.
Esimerkkiväri ei tässä omassa kalibroidussani ole hiukkaakaan vihreän suuntaan.
Värikarttaläpyskää kun katsoo näin luonnossa, on samalla sarakkeella se tummin sävy selkeän vihreä. Ap
Lautalattian maalaus on rikos ihmiskuntaa vastaan. Hiokaa ja lakatkaa.
Vierailija kirjoitti:
ANTIKRISTUKSEN HARMAA!
Löytyykö tälle jotain koodia vaikka tikkurilan värikartasta? 😅 Ap
Vierailija kirjoitti:
Lautalattian maalaus on rikos ihmiskuntaa vastaan. Hiokaa ja lakatkaa.
Vain kuolleen ruumiini yli! Sorry. Ap
Juuri olen maalannut oman lautalattiani harmaalla ja voin sanoa, että oli kyllä työtä ja tuskaa löytää se oikea sävy. Kokeilin varmaan viittä eri sävyä ennen kuin onnistui. Sama sävy näyttää aivan erilaiselle eri huoneissa valaistuksen ja luonnonvalon takia. Kokeilin tuota Jäkälääkin, meillä se näytti ihan liian siniselle.
Vierailija kirjoitti:
Juuri olen maalannut oman lautalattiani harmaalla ja voin sanoa, että oli kyllä työtä ja tuskaa löytää se oikea sävy. Kokeilin varmaan viittä eri sävyä ennen kuin onnistui. Sama sävy näyttää aivan erilaiselle eri huoneissa valaistuksen ja luonnonvalon takia. Kokeilin tuota Jäkälääkin, meillä se näytti ihan liian siniselle.
Oho, enpä olisi uskonut että tuo Jäkälä vetäisi siniseen päin yhtään. Sinisävyä en missään nimessä halua meidänkään lattiaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, enpä olisi uskonut että tuo Jäkälä vetäisi siniseen päin yhtään. Sinisävyä en missään nimessä halua meidänkään lattiaan. Ap
Eihän se välttämättä teillä siniseltä näytäkään. Ei meilläkään joka huoneessa, keittiössä auringonvalossa näytti, mutta esim. pimeämmässä portaikossa oli ihan vaaleanharmaa. Joten suosittelen - osta näytepurkki ensin! :)
Toi näytti liian vihreeltä mun silmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se välttämättä teillä siniseltä näytäkään. Ei meilläkään joka huoneessa, keittiössä auringonvalossa näytti, mutta esim. pimeämmässä portaikossa oli ihan vaaleanharmaa. Joten suosittelen - osta näytepurkki ensin! :)
Mitä maalia saa näytepurkkikoossa? Ap
Ota sellaine arkisen harmaa, niin ei tule liian suurta kontrastia. Varpusenharmaa voisi olla myös ihan kiva.
Tuossa lähinnä mietityttää onko jo liian rusehtava/tumma. Ei löytynyt oikein kunnollisia kuviakaan googlella. Tapetti tulee olemaan aika tumma. Ap