Vierailija

Muistan, kun joskus 90-luvulla minulle sanottiin, että Super Mario Bros 1 pitäisi pelata 50 kertaa läpi, ja silloin tapahtuisi jotain erikoista, en kyllä enää muista, mitä. Sitten myös serkku sanoi että jos Teenage Mutant Ninja Turtles 2:ssa liikkuu hitaasti, tulee paljon enemmän vihollisia ja että hän on saanut näin kaikki mahdolliset pisteet, mitä pelissä voi saada. Kun kysyin, miten hitaasti, hän sanoi, että askeleen tunnissa. Joopa joo. Meinasin uskoa molemmat, mutta tuo askel tunnissa oli kyllä vähän kaukaa haettu.

Kommentit (6)

Vierailija

olihan niittä vaikka mitä ,tuon super mario bros  kusetukses on tuttu itsellekkin,pelasin sitä ekan kerran vuonna 87 kun hankin  8 bittisen nintendon heti kun se tuli kauppoihin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
olihan niittä vaikka mitä ,tuon super mario bros  kusetukses on tuttu itsellekkin,pelasin sitä ekan kerran vuonna 87 kun hankin  8 bittisen nintendon heti kun se tuli kauppoihin
Muistatko itse, mitä sinulle sanottiin tapahtuvan, jos sen pelaa 50 kertaa läpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nyt tuli vielä mieleen, että kun Super Mario 3:ssa oli P-siipi, niin minulle väitettiin, että on myös T-siipi ja sama tyyppi sanoi myös, että A-siipi, B-siipi jne. sekä myös 1-siipi, 2-siipi jne. eli kullakin kirjaimella ja numerolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Mua ei noi kiinnosta, lasten juttuja.
no suksi vittuun sitten täältä! ei kiinnosta sinun mielipiteesi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Mua ei noi kiinnosta, lasten juttuja.

Vähän niinku kirjat ja leffat on lasten juttuja :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat