Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui tämä räntäsateen kattominen! Otin lennon Roomaan!

Vierailija
18.04.2017 |

Maksoi sen minkä maksoi. Ei jaksa enää tämmöistä. Mökilläkin käytiin ha nostettiin jo ulkokalusteetkin pihalla, mutta eihän siellä viitti karvalakki päässä ja pitkät kalsarit jalassa istua. Ja veneily ei tuu kysymykseenkään samasta syystä.
Joten Roomaan. Katukahviloita, auringon lämpöä, katselen ihmisä, käyn lempimuseossani. Palaan vapuksi. Jospa sitten olisi kevät täälläkin.
Töihin pitäisi mennä vasta toukokuun lopussa, riippuu jälkitarkastuksesta mitä kropasta löytyy...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Itse just tulin kap verdeltä kotiin.

Vierailija
2/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Itse just tulin kap verdeltä kotiin.

Joko siellä sateet loppuivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että lentäminen ja matkustelu juurikin aiheuttaa vihaamasi räntäsadetta? Itse aiheutettu ongelma siis.

Vierailija
4/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa reissua sulle. Nauti meidänkin puolesta:)

Vierailija
5/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah! Oon kade! Ihanaa reissua!

Vierailija
6/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikein, mukavaa reissua

Vierailija
7/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. Tää on just sitä aikaa kun tulee mietittyä että miksi helvetissä asun Suomessa :D voi kun mullakin olis varaa paeta jonnekin lämpimään pariksi viikoksi... puhumattakaan työvapaasta :(

Vierailija
8/9 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä pitää!! Mä olen ollut maalis-huhtikuussa jo 22 päivää (3 matkaa) räntää paossa mutta aina sitä tuntuu riittävän:( Ihanaa kuitenkin nauttia auringosta, kevätkukista ja terasseista joilla tarkenee istuskella!

Näihin aikoihin sitä tosiaan miettii tosiaan maastamuuttoa - 4kk (oikeammin 5) karmeaa talvi-kevätkuukautta alkuvuodesta, kylmä ja sateinen kesä ja loka-joulukuu pimeää, kylmää ja märkää... Kunhan tuo nuorinkin lentää pesästään niin me lennähdetään kauas kauas pois!

Vierailija
9/9 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa otettiin just äkkilähtö koko perheelle. Eikä muuten kerrota koululle mitään, siinäpähän kirjoittelevat vilmaviestejä, me ollaan AURINGOSSA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi