Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko syylänpoisto ilmastointiteipillä?

Vierailija
18.04.2017 |

Jostai luin kyseisenlaisen vinkin, että jalkapohjasta saisi helposti ja halvalla syylän pois pitämällä sen päällä ilmastointiteippiä. Antaa pari päivää olla saman teipin ja sitten vaihtaa uuden.

Ajattelin kokeilla kyseistä kikkaa, jospa se toimisikin. Ostin maalarinteippirullankin tänään kaupasta. 😉 Mietityttää vaan, että miltä se jalkapohja näyttää, kun/jos se syylä sieltä irtoaa. Onko jalkapohjassa kraaterin kokoinen reikä. 😲

Onko kukaan kokeillut kyseistä kikkaa ja onko se toiminut/ onko sillä ollut pysyviä vaikutuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne maalarinteipillä lähde:)

Vierailija
2/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sä sen maalarinteippirullan ostit? Miten sun remonttihommat tähän liittyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sä sen maalarinteippirullan ostit? Miten sun remonttihommat tähän liittyy?

Sorry. Siis ilmastointiteippiä tarkoitin. Ajatuskatko. Ja sitä teippiä meinasin laittaa siihen syylän päälle. Ap

Vierailija
4/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, että miten ne sillä ilmastointiteipillä "lähtee"? Häviää vaan vai irtoaa jättäen ammottavan aukon (mitä aukon pohjalla on??), en ymmärrä.

Vierailija
5/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Teippi kannattaa tosin muotoilla juuri syylän kokoiseksi. Toiminta perustuu siihen, että teippi katkaisee syylältä ilmansaannin ja se "tukehtuu" ja kuolee. Itse olen poistanut syylän sormesta myös kynsilakalla, muistaa vaan aina lisätä uutta lakkaa päälle kun vanha kuluu pois. Väritön lakka on hyvää kun se on huomaamatonta, mutta jalkapohjassa sillä ei kai ole merkitystä.

Vierailija
6/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde. Parempi konsti on ostaa apteekista se jäädytysjuttu, mutta ei sekään ole mikään varma konsti. Ainoa toimiva konsti on se, kun oma elimistö kehittää vastustuskyvyn syyliä vastaan.

Vierailija
7/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh, tästä on poistettu se oma konstini.

Laitanpa uusiksi, eli hehkuvalla naulalla poltin omani.

Jääpalalla puudutin ensin.

Hyvin toimi.

Vierailija
8/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin joskus teippiä pitkään syylän päällä. Ronkin välillä pinseteillä. Lopulta lähti irti pitkän juuren kera. Yök.

Vierailija
9/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii,mutta kannattaa olla kärsivällinen. Sitten kun teipin ottaa pois niin kannattaa viilata syylää pienemmäksi. Kivuliasta mutta kyllä siitä eroon joskus pääsee.

Vierailija
10/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin joskus teippiä pitkään syylän päällä. Ronkin välillä pinseteillä. Lopulta lähti irti pitkän juuren kera. Yök.

Jäikö sulle siitä iso reikä jalkapohjaan? Vuosiko siitä verta? Kasvoiko se miten normaalisti ja nopeasti umpeen?

Huhhuh, tuo kuuma naula kuulostaa hurjalta. 😮 Ap

Vierailija
11/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii. Teippi kannattaa tosin muotoilla juuri syylän kokoiseksi. Toiminta perustuu siihen, että teippi katkaisee syylältä ilmansaannin ja se "tukehtuu" ja kuolee. Itse olen poistanut syylän sormesta myös kynsilakalla, muistaa vaan aina lisätä uutta lakkaa päälle kun vanha kuluu pois. Väritön lakka on hyvää kun se on huomaamatonta, mutta jalkapohjassa sillä ei kai ole merkitystä.

Eikö kynsilakka ole myrkyllistä? Eikö siitä imeydy ihon kautta vaikka mitä myrkkyä? Ap

Vierailija
12/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Pidin teippiä päällä niin pitkään kuin se pysyi, sitten huolellinen pesu ja syyläkohdan "viilaus", teippi takaisin päälle. Sieltä ei lähtenyt mitään yksittäistä isoa könttiä, mutta parissa viikossa syylä kuihtui pois. Kuoppa umpeutui nopeasti, ei ole minkäänlaista arpea siitä näkyvissä. 

Vierailija
13/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kynsilakka ole myrkyllistä? Eikö siitä imeydy ihon kautta vaikka mitä myrkkyä? Ap

Kynsilakka on kosmetiikkatuote. Ilmastointiteippi on rakennustarvike. Jos pidät ilmastointiteippiä myrkyttömänä vaihtoehtona versus kynsilakka, niin ehkäpä sinun kannattaa valita ilmastointiteippi.

Vierailija
14/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen syylään th erikseen neuvoi, että ilmastointiteippi ei sitten toimi. Ostettiin apteekista wart away tai joku sen tyyppinen poistoaine. Kerran viikossa laitettiin ainetta syylän päälle. Syylä kuoriutui vähitellen pois. Olisiko vajaa pari kk mennyt. Ei jäänyt mitään kraateria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän