Vierailija

T: peruskoulun käynyt

• ylös 0
  • alas 2

Kommentit (8)

Vierailija

Ryyppäämään ja haukkumaan kanssaihmisiä, kritisoimaan toisten tekemiä esityksiä ja sanavalintoja.

Vierailija

esim.Opiskelemaan, lähdekritiikkiä, hakemaan eri järjestelmistä tietoa ja lukemaan tieteellisiä artikkeleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ajattelemaan ja kyseenalaistamaan asioita. Kantamaan vastuuta omista tekemisistä (jos siis aikoo valmistua) Aikanaan ainakin ryypättiin ja pidettiin hauskaa.

Vierailija

Kriittistä ja analyyttistä ajattelua, eli ei usko jokaista kommenttia mitä keskustelupalstalla lukee tai jokaista lehtijuttua jonka joku iltapaska vääntää. Osaa itse etsiä tietoa muista lähteistä onko joku asia oikeasti totta vai ei.

Vierailija

Erilaisia ajattelutapoja, erilaisuuden ymmärtämistä, kärsivällisyyttä, sinnikkyyttä, deadlinien sietokykyä

Vierailija

Itse tykkään bongottaa yliopisto-tytsyjä, eli ainakin rakkauden kieli tulee osalle tutuksi.

Vierailija

Ottamaan vastuun omasta oppimisestaan. 

Kukaan ei perään kysele, jos et saavu tenttiin tai muuten lusmuilet opinnoissasi. Toki monet ovat tämän jo lukiossa oppineet, mutta uskomattomia "mennään rima hipoen" -asenteita näki vielä yliopistollakin. Itse halusin oppia kaiken mahdollisimman hyvin tiedon an sich vuoksi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kriittistä ja analyyttistä ajattelua, eli ei usko jokaista kommenttia mitä keskustelupalstalla lukee tai jokaista lehtijuttua jonka joku iltapaska vääntää. Osaa itse etsiä tietoa muista lähteistä onko joku asia oikeasti totta vai ei.

Tätä opetetaan nykyään lukiossakin, kuuluu ihan kansalliseen opetussuunnitelmaan. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.