Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kaveri antamassa 1vuotiaan isovanhempien mukaan. Minä en milloinkaan olisi viikkoa erossa tuon ikäisestä ellei olisi oikeasti pakko eli esimerkiksi itse joutuisin sairaalaan vaikkapa eikä vaihtoehtoa olisi.

Eikö tuon ikäiselle ole jo viikko ihan liian pitkä aika olla erossa vanhemmista?

• ylös 13
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

En antaisi. Mitä se 1v saa etelänmatkasta? Mulla lapsi oli mummon ja papan mukana 5-vuotiaana. Ja muistaakin siitä reissusta jo jotakin. Ja nautti siitä.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Tuo lapsi on vielä niin pieni että en missään nimessä antaisi lähteä. Lähtisin itse mukaan jos olisi pakko muksu viedä etelään.

Entä jos kotiin tullessa vierastaa vanhempiaan? 

• ylös 13
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos olisi jollekin ollut pakko antaa, niin olisin antanut nimenomaan äidilleni.Asuimme lapsen kanssa hänen luonaan. Mutta liian kova ikävä minulle olisi tullut.

Vierailija

Aivan liian pitkä aika olla erossa vanhemmista,vaikka isovanhemmat olisi miten tuttuja tahansa. 

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

En käsitä miksi tuon ikäisen pitäisi lähteä ulkomaille ilman mua? Joku 5 v nauttisi matkasta.
Jo ajatus lentomatkasta saisi mut kieltäytymään.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Eikö se nyrkkisääntö ole niin että ensimmäisenä elinvuotena lapsi voi olla erossa oman ikäkuukauden osoittamaan tuntimäärän esim 3kk vanha 3h ja 5kk vanha 5h jne ja kun täyttää vuoden voi olla erossa ikävuosiensa osoittaman määrän öitä 1v = 1yö, 2v = 2 yötä jne?

Vierailija

En. 1-vuotiaan päästäisin tuttujen ja luotettavien isovanhempien kanssa ehkä Korkeasaareen (tunnin matkan päässä) jos ihan väkisin haluisivat viedä. Mieluummiin suosittelisin kuitenkin kohteeksi vaikka läheistä kotieläinpuistoa...