Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Huomaa hyvin, millaiset tyypit täällä päivystävät. :,D Itsellä on kinttu poikki, niin pakon edessä olen paikallani.

Mitä muita aiheita olette huomanneet, joista ei kestetä keskustelua? Siis kun argumentteja ei ole, ilmoitetaan ketju asiattomaksi?

t. toisen ketjun ap

• ylös 2
  • alas 1

Kommentit (9)

Vierailija

suomentaja kirjoitti:
Kinttu poikki = työtön, ei mitään muuta elämää.

Tulitko tänne keksimään jotain ehkä loukkaavaa, kun itse ketjuun ei löydy argumentteja? :,D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Täällä on joku sekopää joka huvikseen poistelee mitä sattuu, aiheella ei väliä.

Vierailija

No kyllä tämä aihe on jo poistettu kolme kertaa tunnin sisällä lähes samantien, että tosiaan kalahti. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No NIIN, nyt ko. viesti poistettiin. :,D 

Hymiöstä päätellen asia ottaa koville, kun kyyneleetkin on jo poskilla kuin kilttimiehellä perjantai-iltana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No NIIN, nyt ko. viesti poistettiin. :,D 

Hymiöstä päätellen asia ottaa koville, kun kyyneleetkin on jo poskilla kuin kilttimiehellä perjantai-iltana.

Kyllä, ja tämän osuvan kommenttisi myötä ei enää hymyilytä. Olen täysin murskana, kun Todellinen Mies tuli paikalle näyttämään, että  (hänelle) vaikeista asioista ei puhuta.  :,(

Olen kyllä miettinyt, mahtaako tätä poistamisvimmaa tehdä joku jonne vai ihan aikamies, jolle miesten saamat seuraukset teoistaanon niin kipeä asia, että viestien ei voi antaa olla. 1/5 tuosta loukkausyrityksestä, kannattaa vähän vielä hioa tuota verbaliikkaa. Jopa ehkä siinä määrin, että pystyy vastaamaan siihen tekstiin, jota poistelet. :D