Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko onnistunut "huijaamaan" miehen itsellesi laittamalla hoikemman kuvan ilmoon mitä oikeasti olet

Vierailija
18.04.2017 |

Ja sitten live-tapaamisessa hurmannut muuten niin ettei lihavuus olekaan haitannut. Aika moni nainen ilmeisesti sitä yrittää mutta onko se toiminut jollakin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen tätä ainakin yrittää, en osaa sanoa onko onnistunut ei ainakaan minun kanssani. M43

Vierailija
2/8 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi jäätyi kuppiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi jäätyi kuppiin

Oletko yksi näistä huijaamista yrittäneistä?

Vierailija
4/8 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita ilmoon ikinä kuvaa, tekstissä kerron mitat rehellisesti. Enpä ole treffeille päässyt 50-kiloisena, miehet kai haluaa muhkumpaa nykyään.

Vierailija
5/8 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja näitä typeriä aloituksia!

Jotkut tykkää hoikasta, toiset muhkeammasta ja kolmannelle ihmisen luonne ratkaisee....! Ketä kiinnostaa?! Jokainen treffailkoon ketä haluaa.

Ei se että sinä tykkäät laihasta tarkoita että kaikkien pitäisi tykätä.

Vierailija
6/8 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tykkää hoikasta, toiset muhkeammasta ja kolmannelle ihmisen luonne ratkaisee....! Ketä kiinnostaa?! Jokainen treffailkoon ketä haluaa.

Todella harva tykkää muhkeammasta. Jotkut vain tyytyy muhkeampaan.

Vierailija
7/8 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella harva tykkää muhkeammasta. Jotkut vain tyytyy muhkeampaan.

Heh, tässä rohkenen nyt olla pahasti eri mieltä.

M35

Vierailija
8/8 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko ollenkaan aloitusta? Siinähän puhuttiin huijaamisesta. Ei siitä, mistä kukin tykkää.

Esim. minä itse mieluummin ottaisin 175 senttisen, kuin 190 senttisen miehen. Pituus ei kuitenkaan ole kynnyskysymys, joten voisin lähteä treffeille miehen kanssa, jonka on ilmoittanut pituudekseen 190cm. Jos kuitenkin livenä osoittautuisi että mies onkin sen 175cm, niin olisi tasan viimeiset treffit. Ei siksi, että 175cm on huonompi (koska se olisi minulle parempi), vaan siksi, että en halua treffailla ihmistä joka valehtelee. Ja joka kuvittelee, että ihan normaali 175cm pituus on jotain mistä pitää valehdella, plus vielä pitäisi minua niin idioottina, etten valhetta huomaisi.

Ja sama varmasti miestenkin puolella, eli vähän pyöreä voisi olla ihan ok, mutta jos valehtelee itsensä laihaksi, niin kuka niin epävarmaa ja epärehellistä haluaa tapailla, tuskin kukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme