Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset alkaa äidiksi tullessaan pukeutua kuin lapset? Trikoopipoja ruseteilla, lapsellisia kuviolegginssejä ja kummallisia kaapumekkoja...

Vierailija
17.04.2017 |

Kaikki värit ja ihQt lettikuosit, ruudut ja pilkut päällä, hai-saappaat ja kånkenit kruunaa kokonaisuuden. Miksei voi olla äiti ja pukeutua kuten täysi-ikäinen nainen?

Miehillä en ole vastaavaa ällötystä havainnut.

Kommentit (1243)

Vierailija
781/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen lempimekko oli nimenomaan sellainen Meandin mekko, valkoinen pohja jossa isolla jotain kukkasia. Värikäs. Aina jos mietin että mitä pukis niin ekana ehdotti sitä mekkoa. 

Myin sen kuitenkin jossain kohtaa pois kun en enää tykännyt siitä. Tais olla tämä malli mutta eri väri.. ja niinkuin kuvasta näkyy niin samaa puettiin sitten lapsillekkin.. ;)

http://1.bp.blogspot.com/-JFNd41WWqWQ/UcBMlJKWcLI/AAAAAAAAEfM/n8PmvCBol…

Tuo nyt on enemmän sellaista 60-70-lukujen retromeininkiä, aika kiva mekko kyllä. Noin muuten uskoisin miesten kannustavan naisiaan pukeutumaan lastenvaatteisiin siksi, etteivät muut miehet katsoisi liian pitkään.

Vierailija
782/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sivusta seuranneena, ensin muka viattomasti kysytään "miksi pidätte noista vaatteista?" ja heti perään "ai ettämä nautin kun ootte rumia ja lihavia ja teidän mies himoitsee mua kun meen tuolla korkkareissa!" öö okei. Mun mies kyllä nauraisi naiselle kuraisella leikkikentällä korkkareissa :D

Ai. Minä en naura. 

Terveisin mies jonka vaimo pitää kauniita, naisellisia ja tyylikkäitä vaatteita myös lasten kanssa touhutessaan. Koetteko naisellisen naisen uhaksi itsellenne, arvon miikkarimammat, vai miksi tuo tarve lytätä niitä, jotka jaksavat nähdä vaivaa näyttääkseen hyvältä?

Ai niin mutku trikoot on niin ihania ja sipsi hyvää.

No niin,vihdoinkin miehen mielipide asiaan! Kiitos!:) Ja juuri sellainen vastaus mitä odotinkin!

Varmasti oli sellainen vastaus mitä odotit kun kirjoitit sen kerran itse :D jos ihminen ei osaa pukeutua tilanteen mukaan, niin kyllä se herättää hilpeyttä. Samallalailla herättäisi joku lenkkareissa vaikka häissä.

Juntit markettivaatteissaan tai lastenkuoseissaan aiheuttavat aina hilpeyttä. Trikoo on varmin merkki valkoroskaisesta röökimammasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehillä ole koskaan tällaisia ongelmia? Voisiko olla, ettei keskitytä epäollennaisuuteen, eli siihen mitä TOISET pukevat päälleen?

49 sivua enemmän tai vähemmän passiivisaggressiivista vänkäystä siitä, ettei toinen saa tehdä kuten haluaa vaan pitää tehdä ja olla kuten mitä sanon tai suutun ja mustaksi/sammakkokuosiksi muutun.

Ja jos toinen ei väännä ihan joka asiaa rautalangasta, tehdään olkiukko tai keksitään piilomerkityksiä. 

Hankkikaa oikeita ongelmia, isot ihmiset. 

Tämä "naiset on tyhmiä, miesten ongelmat on fiksuja" on niin aikansa elänyttä. Mene mihin tahansa auto/jääkiekkofoorumille katsomaan miten a) älykkäitä ja hyödyllisiä keskusteluaiheet ovat  ja b) miten sivistynyttä ja analyyttistä keskustelu on.

Öööh, noinhan se onkin?

Kyllä ne aina tasollaan pesevät av:n tunteillaan ajattelevat ja impulsiivisesti reagoivat apinamammat.

Vierailija
784/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosh on yksi näistä vaatemerkeistä, jotka valmistaa puuvillatrikoovaatteita lapsille ja naisille. Kysessä on suomalainen firma, jonka vaatteet on myös ekologisia eivätkä halpaa hm kuraa. Kuosit ei sentään mielestäni ole niin lapsellisia kuin esim monesti mainitut lettileggarit. Joku kysyi aikaisemmin mitkä lettilegginssit joten tässä linkkiä: http://www.vimmacompany.com/product/leggins-letti-xs-xl-2/

Tossa vimmacompanyn kuvassa ei mun mielestä malli näytä miltään mammalta. Näissä trikoovaatteissa on vain se kuinka ne itse yhdistelee. Hurjat värioksennukset on asia erikseen ja kuosihan on oikeasti nätti, ihan kiinni siitä miten yhdistelee..

Olen lapseton, mutta omistan trikoopipon, vaaleanpunaisen kaikenlisäksi. Toivottovasti näytän mahdollisimman mammalta. ;)

Etenkin näissä lettilegginseissä ja muissa on oleellista myös se, että niiden käyttäminen on hyvin tietoinen tyylivalinta jonka eteen on usein joutunut näkemään vaivaa ja maksamaan myös melko paljon rahaa.

On eri asia pukeutua tokmannilta käteen osuneisiin random-trikoisiin kuin vimman lettipöksyihin. Housujen erät myydään nopeasti loppuun, niitä ei riitä kaikille halukkaille ja jokainen käyttäjä tietää hyvin että kuosista tehdään myös trendikästä ja haluttua lastenvaatetta.

Tai muotoillaan näin päin: kuinka moni vimman kuosiin pukeutuva ei tiedä pukeutuvansa lastenvaatebrändin lippulaivakuosiin, tai on vahingossa osunut kauppaan ja katsonut "onpas kivan näköiset housut edullisesti, otanpa nämä". Tuskin kovin moni.

Oliko tämän tarkoitus olla kehu lastenkuoseja käyttävistä? Metsään menee, jos oikein tietoisesti maksaa ylihintaa jostain pilttien vaatteista jotta saa iiiihanasti samistella pikkulasten kanssa.

Ei kehu eikä moite, vaan yleistä pohdintaa ilmiöstä. Kokeile joskus ajatella jotain asiaa yleisemmästä näkökulmasta kuin vain omasta mielipiteestäsi lähtien.

Höpöhöpö. Siellä on niin selvä oma lehmä ojassa, että turha räpiköidä.

Vierailija
785/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesä tulee. Mitä teette miehienne silmille kun vaatteet vähenee neidoilta ja alkaa paljas pinta vilkkua enemmän?

Ihanaa kun kohta voi pitää toppeja, sortseja, hameita ja mekkoja kun ilmat lämpiää vapaa-ajalla ja mies tykkää. Paitsi tykkää muutenkin, oli päälläni mitä tahansa. Paitsi töissä ei ole sallittua eikä järkevääkään kun siivoan korjaamolla pitää mitään paljastavaa yllä.

En kyllä ymmärrä tota taaperopukeutumista itsekään. Aivan kun se oma identiteetti katoisi johonki lapsen saannin myötä

Jees, kiva kun voi olla ihan vaan hemulimekossa ja jättää leggarit pois! :) Mulla ei ole ollut tapana tehdä miesten silmille mitään erityisiä operaatioita koskaan - mitä sinä sitten olet tehnyt ja miksi? :O

Sen kyllä huomaa, kun suomineitoja kadulla katselee.

No mitä niille miesten silmille pitäis tehdä, laittaa laput niinkuin hevosella? Miksi?

Sulta taisi mennä pointti ohi. Niitä hemulimekkoisia suomineitoja nimenomaan ei katsota. Hyi saasta. Onneksi kesä tulee ja tuo tullessaan hurmaavat turistinaiset idästä.

Vierailija
786/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä (lapseton, klassisesti pukeutunut ranskalaisen tyylin fanittaja) olen vähän hämmentynyt siitä mikä kaikki tässä ketjussa lasketaan "taaperotyyliksi". Itselle nouseva mielikuva kyseisestä tyylistä on tasoa hellokitty- tai robottikuosi, kirkkaat ja pastellivärit yhdisteltynä, ehkä joku iso retrokukkakuosi (sellainen mikä oli tuossa pari sivua takaperin). Mun mielestä jopa se hemuli- tai tarhatätilook on tavallaan selvästi aikuisen tyyli, ei lapsilla näe pahemmin minkään valtakunnan mekkoja tai tunikoita vaan haalareita, leggareita+lyhyempiä paitoja+pikku hamosia tai mukavia trikoohousu/puserokomboja. Pitääkö aikuiset siis tällaisiakin vaatteita?

Mut noi joutsenkuviot ja lettikuviot, ja jopa rusettipipo näyttää mun mielestä ihan perus suomalaiselta designilta joka voisi yhtä hyvin olla peräisin Marimekolta, Nansolta tai Ivanahelsingiltä kuin lastevaatemerkiltä. Graafisia kuoseja, telttamaisia yksinkertaisia leikkauksia. Samasta kuosista voidaan tehdä vaatetta naisille, miehille ja lapsille ja vielä sisustustavaraa päälle. Sitähän suomalainen vaatedesign pitkälti on. Jos väriä on, niin yleensä jotain kirkasta sitten. Kankaana vähän parempilaatuinen trikoo tai puuvilla, ehkä jollain ekomerkillä varustettuna.

Ennen tän ketjun lukemista en olisi tajunnut että lettileggarit edustavat taaperotyyliä, suomalaiseksi designiksi olisin kyllä saattanut arvata. Mun käsitys taaperomuodista on selvästi pahasti ajassa jäljessä, ilmankos olen nähnyt sellaiseksi mieltämiäni vaatteita lähinnä niillä taaperoilla.

t. tyhmä

En viitsinyt lukea tekstiseinääsi, mutta onneksi sentään näköjään jotain olet ymmärtänyt. 

Vierailija
787/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei ylipäätään vietetä kauhesti aikaa lasten kanssa :) 

Vierailija
788/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kuvioituja värikkäämpiä leggareita ekaa kertaa elämässäni koska vihdoin uskallan niin tehdä mustaan verhoutumisen sijaan. Ostan lapselle merkkivaatteet niiden kestävyyden, kauneuden ja myrkyttömyyden vuoksi. Äitiyden kanssa samaan aikaan myös hiusten värjäys loppu ja kuvioihin tuli ekologiset vaatemerkit. Luulen että siinä pienestä ihmisestä huolta kantaessaan herkistyy enemmän ajatukselle siitä, mitä tämä maapallo jaksaa enää kantaa ja valinnat muuttuu kestävimmiksi. Useat edellä mainituista vaatteista on ekologisia, kestäviä ja kauniita käyttövaatteita. Äitipiireissä ne tekevät myös yhteisöllisyyttä siinä missä muissakin ikä- ja elämänvaiheissa ihminen ryhmäytyy. Näissä yhteisössä on myös usein kehuva tsemppihenki. Tää haukkumiskulttuuri on niin tylsä.

Vierailija
789/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sivusta seuranneena, ensin muka viattomasti kysytään "miksi pidätte noista vaatteista?" ja heti perään "ai ettämä nautin kun ootte rumia ja lihavia ja teidän mies himoitsee mua kun meen tuolla korkkareissa!" öö okei. Mun mies kyllä nauraisi naiselle kuraisella leikkikentällä korkkareissa :D

Ai. Minä en naura. 

Terveisin mies jonka vaimo pitää kauniita, naisellisia ja tyylikkäitä vaatteita myös lasten kanssa touhutessaan. Koetteko naisellisen naisen uhaksi itsellenne, arvon miikkarimammat, vai miksi tuo tarve lytätä niitä, jotka jaksavat nähdä vaivaa näyttääkseen hyvältä?

Ai niin mutku trikoot on niin ihania ja sipsi hyvää.

No niin,vihdoinkin miehen mielipide asiaan! Kiitos!:) Ja juuri sellainen vastaus mitä odotinkin!

Varmasti oli sellainen vastaus mitä odotit kun kirjoitit sen kerran itse :D jos ihminen ei osaa pukeutua tilanteen mukaan, niin kyllä se herättää hilpeyttä. Samallalailla herättäisi joku lenkkareissa vaikka häissä.

Juntit markettivaatteissaan tai lastenkuoseissaan aiheuttavat aina hilpeyttä. Trikoo on varmin merkki valkoroskaisesta röökimammasta.

Noo eikun sitten niissä parempien ihmisten vaatteissa vaan sinne hiekkiksen reunalle, mä pidän yhä niitä legginssejä :)

Vierailija
790/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehillä ole koskaan tällaisia ongelmia? Voisiko olla, ettei keskitytä epäollennaisuuteen, eli siihen mitä TOISET pukevat päälleen?

49 sivua enemmän tai vähemmän passiivisaggressiivista vänkäystä siitä, ettei toinen saa tehdä kuten haluaa vaan pitää tehdä ja olla kuten mitä sanon tai suutun ja mustaksi/sammakkokuosiksi muutun.

Ja jos toinen ei väännä ihan joka asiaa rautalangasta, tehdään olkiukko tai keksitään piilomerkityksiä. 

Hankkikaa oikeita ongelmia, isot ihmiset. 

Tämä "naiset on tyhmiä, miesten ongelmat on fiksuja" on niin aikansa elänyttä. Mene mihin tahansa auto/jääkiekkofoorumille katsomaan miten a) älykkäitä ja hyödyllisiä keskusteluaiheet ovat  ja b) miten sivistynyttä ja analyyttistä keskustelu on.

Öööh, noinhan se onkin?

Kyllä ne aina tasollaan pesevät av:n tunteillaan ajattelevat ja impulsiivisesti reagoivat apinamammat.

No siis nimenomaan sitä tuossa tarkoitettiinkin, minkä olisi voinut päätellä siitä, että kirjoittaja sanoo sukupuolten keskusteluiden vastakkainasetteluiden olevan aikansa eläneitä.

Vierailija
791/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leggarit EIVÄT ole housut!!!! Ne on KALSARIT!!

Ihanaa kun joku muukin ajattelee näin. :D Itse käytin ala- ja yläasteella joskus 1990-luvulla VÄLIHOUSUJA, enkä mahda sille mitään, että leggingsit ovat mielestäni alusvaatekategoriaa. Pois lukien ehkä ns. farkkuleggingsit, jotka ovat jo enemmän housumaiset ja joissa on takataskut. Juoksutrikoitakaan en pysty käyttämään ilman, että mulla on pyllyn peittävä toppi tai takki. :D Kyllä leggareiden kanssa kuuluisi aikuisella olla vähintäänkin kunnollisen pituinen tunika, muuten tulee vähän kalsarimainen vaikutelma. Mutta kukin pukeutuu tietenkin tavallaan, en minä kyttää ulkona liikkuessani muiden pöksyjä. Että leggarit päälle vain jos siltä tuntuu. :D

Niin, siis niiden leggareiden kanssa nimenomaan käytetään sitä hemulitunikaa. Ei nyt sotketa asioita.

Kyllä näkee käytettävän pyllyn paljastavien paitojenkin kanssa! Hemulitunika on parempi kuin leggaripylly sellaisenaan, koska siitä tulee mieleen 1990-luvun välihousut, joita tosiaan pidettiin nimenomaan farkkujen alla.  :D Mutta näitä kalsaripöksyjä ja lyhkäisiä paitoja kyllä käyttävät myös nuoret tytöt, joten ehkä tosiaan eksyin aiheesta, myönnän.

Vierailija
792/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosh on yksi näistä vaatemerkeistä, jotka valmistaa puuvillatrikoovaatteita lapsille ja naisille. Kysessä on suomalainen firma, jonka vaatteet on myös ekologisia eivätkä halpaa hm kuraa. Kuosit ei sentään mielestäni ole niin lapsellisia kuin esim monesti mainitut lettileggarit. Joku kysyi aikaisemmin mitkä lettilegginssit joten tässä linkkiä: http://www.vimmacompany.com/product/leggins-letti-xs-xl-2/

Tossa vimmacompanyn kuvassa ei mun mielestä malli näytä miltään mammalta. Näissä trikoovaatteissa on vain se kuinka ne itse yhdistelee. Hurjat värioksennukset on asia erikseen ja kuosihan on oikeasti nätti, ihan kiinni siitä miten yhdistelee..

Olen lapseton, mutta omistan trikoopipon, vaaleanpunaisen kaikenlisäksi. Toivottovasti näytän mahdollisimman mammalta. ;)

Etenkin näissä lettilegginseissä ja muissa on oleellista myös se, että niiden käyttäminen on hyvin tietoinen tyylivalinta jonka eteen on usein joutunut näkemään vaivaa ja maksamaan myös melko paljon rahaa.

On eri asia pukeutua tokmannilta käteen osuneisiin random-trikoisiin kuin vimman lettipöksyihin. Housujen erät myydään nopeasti loppuun, niitä ei riitä kaikille halukkaille ja jokainen käyttäjä tietää hyvin että kuosista tehdään myös trendikästä ja haluttua lastenvaatetta.

Tai muotoillaan näin päin: kuinka moni vimman kuosiin pukeutuva ei tiedä pukeutuvansa lastenvaatebrändin lippulaivakuosiin, tai on vahingossa osunut kauppaan ja katsonut "onpas kivan näköiset housut edullisesti, otanpa nämä". Tuskin kovin moni.

Oliko tämän tarkoitus olla kehu lastenkuoseja käyttävistä? Metsään menee, jos oikein tietoisesti maksaa ylihintaa jostain pilttien vaatteista jotta saa iiiihanasti samistella pikkulasten kanssa.

Ei kehu eikä moite, vaan yleistä pohdintaa ilmiöstä. Kokeile joskus ajatella jotain asiaa yleisemmästä näkökulmasta kuin vain omasta mielipiteestäsi lähtien.

Höpöhöpö. Siellä on niin selvä oma lehmä ojassa, että turha räpiköidä.

Voi ei. Huijaukseni paljastui. 

Vierailija
793/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä (lapseton, klassisesti pukeutunut ranskalaisen tyylin fanittaja) olen vähän hämmentynyt siitä mikä kaikki tässä ketjussa lasketaan "taaperotyyliksi". Itselle nouseva mielikuva kyseisestä tyylistä on tasoa hellokitty- tai robottikuosi, kirkkaat ja pastellivärit yhdisteltynä, ehkä joku iso retrokukkakuosi (sellainen mikä oli tuossa pari sivua takaperin). Mun mielestä jopa se hemuli- tai tarhatätilook on tavallaan selvästi aikuisen tyyli, ei lapsilla näe pahemmin minkään valtakunnan mekkoja tai tunikoita vaan haalareita, leggareita+lyhyempiä paitoja+pikku hamosia tai mukavia trikoohousu/puserokomboja. Pitääkö aikuiset siis tällaisiakin vaatteita?

Mut noi joutsenkuviot ja lettikuviot, ja jopa rusettipipo näyttää mun mielestä ihan perus suomalaiselta designilta joka voisi yhtä hyvin olla peräisin Marimekolta, Nansolta tai Ivanahelsingiltä kuin lastevaatemerkiltä. Graafisia kuoseja, telttamaisia yksinkertaisia leikkauksia. Samasta kuosista voidaan tehdä vaatetta naisille, miehille ja lapsille ja vielä sisustustavaraa päälle. Sitähän suomalainen vaatedesign pitkälti on. Jos väriä on, niin yleensä jotain kirkasta sitten. Kankaana vähän parempilaatuinen trikoo tai puuvilla, ehkä jollain ekomerkillä varustettuna.

Ennen tän ketjun lukemista en olisi tajunnut että lettileggarit edustavat taaperotyyliä, suomalaiseksi designiksi olisin kyllä saattanut arvata. Mun käsitys taaperomuodista on selvästi pahasti ajassa jäljessä, ilmankos olen nähnyt sellaiseksi mieltämiäni vaatteita lähinnä niillä taaperoilla.

t. tyhmä

En viitsinyt lukea tekstiseinääsi, mutta onneksi sentään näköjään jotain olet ymmärtänyt. 

En jaksa lukea tekstiäsi mutta olen silti sitä mieltä että olet tyhmä? :D

Vierailija
794/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna kirjoitti:

Itse käytän kuvioituja värikkäämpiä leggareita ekaa kertaa elämässäni koska vihdoin uskallan niin tehdä mustaan verhoutumisen sijaan. Ostan lapselle merkkivaatteet niiden kestävyyden, kauneuden ja myrkyttömyyden vuoksi. Äitiyden kanssa samaan aikaan myös hiusten värjäys loppu ja kuvioihin tuli ekologiset vaatemerkit. Luulen että siinä pienestä ihmisestä huolta kantaessaan herkistyy enemmän ajatukselle siitä, mitä tämä maapallo jaksaa enää kantaa ja valinnat muuttuu kestävimmiksi. Useat edellä mainituista vaatteista on ekologisia, kestäviä ja kauniita käyttövaatteita. Äitipiireissä ne tekevät myös yhteisöllisyyttä siinä missä muissakin ikä- ja elämänvaiheissa ihminen ryhmäytyy. Näissä yhteisössä on myös usein kehuva tsemppihenki. Tää haukkumiskulttuuri on niin tylsä.

Ja näin on naisellisuus kadonnut.Siitähän tässä on juuri kyse,että naisista tulee vain äitejä.Seksikäs,kauniisti pukeutuva NAINEN ja VAIMO on vain äiti.Mutta onneksi ei kaikille käy näin!

Vierailija
795/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä tulee. Mitä teette miehienne silmille kun vaatteet vähenee neidoilta ja alkaa paljas pinta vilkkua enemmän?

No meillä on ollut silleen, että mies ei yleensä käy yksin missään touko-elokuun välillä. Kavereiden kanssa jos menee, niin sitten jonnekin metsäreissuille missä ei näy muita naisia tai ainakin niillä on retkeilyvaatteet päällä. Onneksi mulla on mies joka kunnioittaa mua, onnee teille vaan joiden ukot käy väijymässä nuoria tyttöjä mekoissansa kaupungilla ihan huvikseen.

Vierailija
796/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiseen tyyliin nimenomaan kuulu se ettei saa erottua massasta. Samaa mössöä pitää olla ettei kukaan pahoita mieltään

Vierailija
797/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA siis miten mä olen selvinnyt jo kahdesta lapsesta ja niiden kanssa leikkimisestä ilman että olen ostanut vaatteitani lastenvaatekaupasta!!!???

Vierailija
798/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiseen tyyliin nimenomaan kuulu se ettei saa erottua massasta. Samaa mössöä pitää olla ettei kukaan pahoita mieltään

Niin, no mammathan tuossa kirjoittivatkin, että se luo yhteenkuuluvuutta muihin äiteihin, kun pukeutuvat samanlaiseen "uniformuun". Eli eivät halua liika erottautua muista äideistä. Yhtenäinen pukeutuminen luo yhteenkuuluvaisuuden tunteen. Ilmeisesti koetaan, että muut eivät hyväksyisi joukkoon mukaan, jos ei pukeudu samalla tavalla taaperomuodin mukaisesti.

Vierailija
799/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

54 sivua enemmän ja vähemmän vittuilua ja haukkumista suomalaisille äideille.

Hienoa. Jatkakaa.

Vierailija
800/1243 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna kirjoitti:

Ja näin on naisellisuus kadonnut.Siitähän tässä on juuri kyse,että naisista tulee vain äitejä.Seksikäs,kauniisti pukeutuva NAINEN ja VAIMO on vain äiti.Mutta onneksi ei kaikille käy näin!

Jaa. Minusta värikkäät mekot ja vaatteet juuri ovat naisellisia, eikä se kokomusta. Hiusten värjäystäkään en välttämättä nää juuri naisellisena tapana, värjääväthän miehetkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi