Mies : Kuinka iso osa ikäisistäsi naisista on kauniita?
Mies : Kuinka iso osa ikäisistäsi naisista on kauniita? Voit lisätä myös oman ikäsi kommentteihin
Kommentit (11)
Mulla taas meni toisinpäin. Nuorena ei kelvannut juuri kukaan ja nyt selvästi isompi osa. Vaikea sanoa kuinka suuri osa kun ei vähemmän hyvännäköisiä ei noteeraa
Ikää 28 ja Tinderitarjonta on ikäisissäni pääosin luokatonta. Jossain 25 ja alle on kohtalaisesti hyvännäköisiä. 18-20 vuotiaissa on paljon hyvännäköisiä, mutta heistä ei tule juurikaan pareja. Baareista tulee kyllä pokattua noita nuorempia.
Vastasin siis 0-10%.
vastasin 11-20 %. Noin yksi seitsemästä ikäisestäni on kaunis. Määrä voisi olla suurempi, jos ei olisi sitä ylipaino-onglemaa. Ylipaino tekee naisesta automaattisesti epäkauniin. Kasvoiltaan moni nainen on mielestäni ihan ok. Ikäni on 25 vuotta.
Dani kirjoitti:
vastasin 11-20 %. Noin yksi seitsemästä ikäisestäni on kaunis. Määrä voisi olla suurempi, jos ei olisi sitä ylipaino-onglemaa. Ylipaino tekee naisesta automaattisesti epäkauniin. Kasvoiltaan moni nainen on mielestäni ihan ok. Ikäni on 25 vuotta.
Ilman ylipainoa tai muuta suurikokoisuutta olisi enemmän miellyttäviä. Kyllä minulle kasvojen puolesta kelpaa huomattavasti useampi kuin vastaamani 0-10%.
Noin 90% oman ikäisistä naisista kävisi mulle ulkonäkönsä puolesta
M29
No kun naisista ei ole kauniita edes nuorena kuin pieni osa, loput taviksia ja rumia. Ylipainoisia nuoria naisia on nykyään ihan älyttömästi, oikein muuta näe kuin lihavia. Joo ja miehet on paskaa, tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Ikää 28 ja Tinderitarjonta on ikäisissäni pääosin luokatonta. Jossain 25 ja alle on kohtalaisesti hyvännäköisiä. 18-20 vuotiaissa on paljon hyvännäköisiä, mutta heistä ei tule juurikaan pareja. Baareista tulee kyllä pokattua noita nuorempia.
Vastasin siis 0-10%.
Tinder onkin panosovellus, vain harvan kanssa rupeaisi seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin siis 0-10%.
Tinder onkin panosovellus, vain harvan kanssa rupeaisi seurustelemaan.
Ei todellakaan ole mikään panosovellus. Se, että itse etsit sieltä pelkkää panoa ei tarkoita, että kaikki niin tekisivät. Saan ystävällisellä tekstillä paljon enemmän pareja kuin millään itsevarmalla ja suoraviivaisella tekstillä.
Nämä "kysy mieheltä" -ketjut kuolevat yleensä nopeasti. Huomaa, että naisia ei juurikaan kiinnosta millaisista naisista miehet pitävät.
Parikymppisenä minulle olisi kelvannut ulkonäkönsä puolesta noin puolet ikäsistäni naisista. Nyt keski-ikäisenä noin kolmannes. Aina on kuitenkin löytynyt silmää miellyttävää seuraa.