Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mulla ei ole ystäviä, mutta en kaipaakaan
17.04.2017 |
Viihdyn hyvin perheenjäsenten kanssa. Heillä on kyllä ystäviä. Mulle riittää mies, lapset ja veljet. Se vain ahdistaa, kun sosiaalisen paineen mukaan pitäisi olla.
Kommentit (2)
Pois ajattelu "pitäisi olla". Jos olet tyytyväinen elämääsi niin se riittää ja hienoa kun näin on! Kuten joku jo kommentoi, hienoa kun uskallat elää omannäköistä elämääsi! :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hieno juttu, että olet löytänyt oman tapasi elää ja olla onnellinen tässä suhteessa.