Uuden naisystävän nolo harrastus
Selvisi tässä pääsiäisenä, että uusi naisystäväni harrastaa sienestystä. :( Ei vaikuttanut yhtään "erä-jormalta" kun tavattiin, mutta pikkuhiljaa alkanut ilmetä juntteja ominaisuuksia, uusimpana tämä sienestys. Taitaa kariutua tämä suhde tähän. Harmittaa vaan, kun vaikutti aluksi ihan naiselliselta ja tyylikkäältä kosmopoliitilta. :(
M29
Kommentit (33)
Olipa avuton yritys tai sitten ap tosiaan haluaa kyhnätä tytskän kainalossa koko ajan eikä mitään omia juttuja saa olla.
Tai siis provohan tämä oli.
Minä olisin veikannut keppihevostelua, mutta on tuokin aika paha. 😂
Vierailija kirjoitti:
Joo jätä se.
Näin on tehtävä. En vain tajua, miksi naiset eivät ole rehellisiä itsestään miehille vaan esittävät haluttavaa kumppania. :( Olen hyvin pettynyt naisiin TAAS.
Ap
Sienethän ovat hienostunut ruoka. Et taida itse olla päässyt laaturuuan makuun, vaan tyydyt mäkin burgeriin ja ranuihin. Toivottavasti nainen pääsee kaltaisestasi rääpäleestä eroon ja löytää rinnallensa kunnon miehen, joka arvostaa hyvää ja puhdasta ruokaa.
Minä miehiin: yritä edes kehitellä uskottavampia provoja.
Mikäs harrastus sinun mielestäsi ei ole nolo? Minusta sienestys on oikein hyvä harrastus. Saa liikuntaa luonnon keskellä ja saa vielä ruokaakin mukaansa jos hyvin käy. Tikanheitto baarissa on sinusta varmaan parempi harrastus, tai golf. Tee naiselle palvelus ja jää oman kätesi rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Olipa avuton yritys tai sitten ap tosiaan haluaa kyhnätä tytskän kainalossa koko ajan eikä mitään omia juttuja saa olla.
Tai siis provohan tämä oli.
Ei ole kyse siitä, vaan siitä että sienestys (ja metsästys jne. muut junttiharrastukset) on osoitus junttiudesta ja täten sivistömättömyydestä. Haluan hienostuneen ja tyylikkään naisen, joka harrastaa kulttuuria ja liikuntaa (sivistyneesti, ei mitään painonnostoa tai vastaavaa).
Ap
Ja sienestäminen on junttia koska?
Anna se nainen tänne mun naapurille! Täällä sienestys ei ole junttia. Ja olisi syvällinen ajatteleva mies tarjolla.
Kauheaa! Onneksi selvisi ennen kuin suhde ehti muuttua vakavaksi. Juokse kun vielä kerkiät! Varmasti muuten paljastuu vielä nolompia juttuja: sienestäjät usein säilövät ja laittavat sienisaaliistaan herkullisia ruokia, joita sitten nauttivat toisten sienestäjien ja metsästäjien (!) kanssa.
Ihan värisyttää, että joku saattaa vielä kulkea metsässä!
Minun kosmopoliittinen italialainen vaimoni on ihan hulluna sieniin ja sienestää mielellään täällä Perugiassa.
Luojan kiitos harrastan sienestystä, pääseepähän vikkelästi ja kätevästi aloittajan kaltaisista hienohelmoista eroon jos jostain syystä joskus erehtyisi moiseen sekaantumaan :)
Muita noloja harrastuksia, joita minun kannattaisi harkita ihan noin kaltaistesi loitolla pitämisen nimissä?
Onhan toi vähän niinkuin joku todella juntti sekasyöjä. Varmaan joku rajatkii-tyyppi salaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sienestäminen on junttia koska?
Metsässä könyäminen ei anna ihmisestä kovin sivistynyttä kuvaa.
Ap
0/5 todellakin. Sienestys on muuten aika trendikäs harrastus tällä hetkellä.
Alkaa todella tympiä, kun yläasteikäiset teinit ovat vallanneet palstan ja täyttäneet sen provosoivilla "mielipiteillään" ja "kokemuksillaan".
Onko myös suomenruotsalainen? Ovat kovia sienestämään.
Pöhkö!