Kysymys D&J (Du&Jag) vaatekerhosta
Heippa!
Ehkä hakuammuntaa kysellä täältä, mutta ajattelin, että ehkä joku muukin on täällä liittynyt kyseiseen kerhoon. Eli kysymykseni koskee aloituspakkauksen collegepukua. Oliko teillä muilla collegetakin hihansuut kääntämättömät??? Mulla nimittäin oli ja mietin, että onkohan tarkoituksella vai vahingossa...
Onko muita, jotka tilanneet saman aloituspaketin?
Kiitos jo etukäteen, jos löytyy muita ja viitsitte vastata!
Kommentit (4)
Hei!
Tarkoitatko sellaista vaalean/tummemman sinistä (pojilla)college-pukua?Sain itse vasta 2vkoa sitten sen ja siinä on kyllä ihan norm.hihansuut.Ilmeisesti niitä on sitten erilaisia?
T:Picatsu
Kävin katsomassa heidän nettisivuiltaan kuvia ja näytti tosiaan poikien takissa olevan ihan normaali resorihihansuu, tyttöjen takissa se on vähän erilainen.
Kiitos vastauksista, itse tässä mietin pidänkö paketin vai en. Ihan ok näköinen se tytön takki on, mutta tuntuu hassulta tuo hihan kääntämättömyys, kun siitä purkaantuu tosi helposti langanpätkiä irti, kun hihansuita ei ole käännetty...
Mullekin tuli pari viikkoa sitten tyttöjen tervetuliaispaketti.Ja sama homma hihansuissa.Peruin seuraavan paketin ihan nuukuuksissani mut ois kiva kuulla millasia vaatteita nää kerhon vaatteet yeensäkin on.en ihan kauheasti ihastunu näihin ensimmäisiin.seuraava paketti kuulosti ihan hyvälle.Ois kyllä hyvä kun näkis ne ensin..
eli kääntämättömät olivat hihansuut. Varmaankin siis ihan tarkoituksella, mutta mua ne eivät kuitenkaan miellyttäneet ja palautin paketin. Muutenkin kaikki pakkauksen vaatteet olivat mielestäni isompia kuin mitä kokonumeron puolesta olisi voinut olettaa. Lisäksi sen bodyn materiaali oli mielestäni kamalaa. Aion vielä sen seuraavan paketin sisällön katsoa ja jos ei se miellytä, niin eroan siitä kerhosta.