Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Onko tässä ala-arvoisin ohjelma ikinä? Miehet arvuuttelevat ovatko naiset raskaana vai lihavia"

Vierailija
17.04.2017 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/201704172200103665_vi.shtml Milloin Suomeen saadaan tällainen aidosti hauska formaatti ainaisten "laitetaan känniläiset sekoilemaan saarelle/taloon/hotelliin/tms. tilalle?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upealta vaikuttava ohjelma!

Jostain oudosta syystä useampi tuhti terassimies on suuttunut minulle, kun olen kysynyt, koska heidän vauvansa syntyy. Heidän ei varmaan kannata osallistua ohjelmaan.

On ehkä eri asia arvostella jonkun satunnaisen ulkonäköä kuin sellaisen henkilön, joka on tuota tarkoitusta varten tv-ohjelmaan vapaaehtoisesti ilmoittautunut? Vai onko sinusta?

Vierailija
22/26 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten selitys lihavuudelle:isot luut. Miesten selitys lihavuudelle: isot lihakset.

Itse asiassa miehellä isommat luut, enemmän lihasta ja enemmän nestettä. Naisella on enemmän läskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeasti isot luut. Olen läpikäynyt todella pahan ortoreksia/anoreksia/bulimian, ja vaikka kuihduin,siroa minusta ei ikinä tullut. Vaikka olen hoikempi, minulla on usein muita leveämmät jalat, ranteet, hartiat... 

Vierailija
24/26 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Käyttäjä2681 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa puolet naisista ylipainoisia niin kohtuu helppo homma arvata. :D

Naisista ylipainoisia on 46% eli tosiaan melkein puolet. Mutta miehistä ylipainoisia onkin sitten peräti 66%. Joten kaipa sitten tuohon ohjelmaan otettais myös muutama mies naurettavaksi. Vai mitä?

Paitsi että tuo ohjelma perustuu siihen, että naiset pääsevät esittelemään itseään televisioon. Eivät ne sinne naurettavaksi mene eivätkä miehet pilkanneet ollenkaan.

Tosiaan olisi hyvä jos tulisi sellainen ohjelma, missä naiset katselisivat uteliaina ihan tavallisia miehiä.

Tanskassa oli sellainen ohjelma, jossa kaksi miestä istui sohvalla ja katseli eri ikäisiä alastomia naisia parikymppisestä vanhukseen ja miehet aina kehuivat jotain naisessa. Feministien mielestä sekin sorti naisia ja sitten tehtiin sellainen vastineklippi, missä nuori salskea mies meni alasti studioon kahden naisen kommentoitavaksi ja mitäs naiset sitten tekivät? Puhuivat alentuvaan ja loukkaavaan sävyyn tästä miehestä, joka yritti hymyillä jutuille.

Siis tuostakin tilanteesta piti tehdä ilkeämielinen vallankäytön väline, vaikka olisi ollut mahdollista piristää ihmistä.

Mukavaa, että jälkimmäinen ohjelma piristi sinua, kun oli upeaa katsottavaa.

Vierailija
25/26 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upealta vaikuttava ohjelma!

Jostain oudosta syystä useampi tuhti terassimies on suuttunut minulle, kun olen kysynyt, koska heidän vauvansa syntyy. Heidän ei varmaan kannata osallistua ohjelmaan.

On ehkä eri asia arvostella jonkun satunnaisen ulkonäköä kuin sellaisen henkilön, joka on tuota tarkoitusta varten tv-ohjelmaan vapaaehtoisesti ilmoittautunut? Vai onko sinusta?

Juu, itse myös ihmettelin facessa noita vasta-argumentteja, ikäänkuin mitään eroa ei ole jos joku menee johonkin vajakkiohjelmaan haukuttavaksi vs tosielämä.

Vierailija
26/26 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä olisi kiva päästä puristelemaan oli silikonia tai ei.