Ensi treffit sinun kotonasi nainen, sopisiko?
Sopisiko sinulle nainen ensi treffit sinun kotonasi eli, että mies tulee kotiisi?
Kommentit (31)
Kyllä se kävisi. Ukkokaan ei käy kotona kun nukkumassa, niin aika varmaan saataisiin olla rauhassa. Enkä ole myöskään sykolopaatti, eli ei tarttee pelätä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi.
kui?
Ei sovi. Ei ole tapana kertoa edes osoitetta vieraille . Tuikituntemattomilla ei ole tänne mitään asiaa.
Ei sovi. En päästä ventovieraita tyyppejä kotiini. Turvallisuusriski.
Ei sovi. Kutsun kotiini vain läheisiä ihmisiä jos saapuvat yksittäin (juhlia järjestettäessä sitten eri juttu). Jos kyseessä on ensitreffit et voi mitenkään täyttää näitä vaatimuksia.
totta kai sopii, mutta tämä nyt ei koske millään tavalla ap:ta kun ei tunneta sovitaanko näin.
Ei. Eikä miehen kotona myöskään ekoilla treffeillä.
Kuulostaa heti siltä että suhdetta tahdotaan piilotella jos ei voida julkisesti olla yhdessä.
Naisen luo aina eka treffit, silloin tulee pesää 100% varmasti. Been there done that ja aina toimii ;)
Alfa M41
Vierailija kirjoitti:
Ei. Eikä miehen kotona myöskään ekoilla treffeillä.
Kuulostaa heti siltä että suhdetta tahdotaan piilotella jos ei voida julkisesti olla yhdessä.
Mitä jos mies kärsii ahdistuksesta yleisilla paikoilla?
Jos olen käynyt kyseisen henkilön kanssa treffeillä jo useamman kerran, niin kyllä se sopii.
Puhutko nyt ensitreffeistä vai ensi treffeistä? Välilyönnillä on merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Naisen luo aina eka treffit, silloin tulee pesää 100% varmasti. Been there done that ja aina toimii ;)
Alfa M41
Teach me master.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen käynyt kyseisen henkilön kanssa treffeillä jo useamman kerran, niin kyllä se sopii.
Puhun ensimmäisestä tapaamisesta.
Millaiset on ap:n käytöstavat muutenkaan? Toisen kotiin itse itsensä kutsumista pidän tuppautumisena.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset on ap:n käytöstavat muutenkaan? Toisen kotiin itse itsensä kutsumista pidän tuppautumisena.
Kui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun ensimmäisestä tapaamisesta.
Ok. No miksi sitten aloitusviestissä puhut seuraavasta tapaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kui?
Onko tämä sinulle uusi asia, että kylään mennään kutsuttuna?
Ei sovi.