Vierailija

Siis meni päiväkahvit väärään kurkkuun. Pojat 7-v ja 6-v seuraavat innokkaasti formuloita kolmoselta ja tuli mainoskatko. Mainostivat luokkakokous elokuvaa sellaisella tiivistetyllä hävyttömyyksien ja kirosanojen tulvalla. Keskellä päivää, pyhäpäivänä. Kyllä vaan sieppasi niin, että laitoin palautetta kanavalle. Mikä siinä nykyään on, että televisiossa kiroillaan koko ajan? Meillä kotona ei kiroilla, ei kuulu meidän tapoihin eikä meidän ystävien tai sukulaistenkaan tapoihin. Ymmärrän satunnaisen kirosanan pääsemisen jossain harmittavassa, tai kivuliaassa tilanteessa, mutta en sitä, että keskellä päivää lapsia kiinnostavan kisan mainostauolla oikein mainostetaan jotain rainaa kirosanatulvalla. Suututtaa ihan vietävästi.

• ylös 21
  • alas 3

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Hyvä neuvo: pistä telkkarista ääni pois mainoskatkon ajaksi. Niin minä teen ja luen sen aikaa kirjaa/lehteä. Ei mainoksia kannata kuunnella.

• ylös 2
  • alas 10
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo, arvaan että osan mielestä vaahtoan turhasta, mutta voisiko sen ylenmääräisen kiroilun tv:ssä säästää vaikka sinne ilta yhdeksän jälkeen? Ihan oikeasti onko teistä normaalia että hoetaan kaikki mahdolliset hävyttömyydet lasten kuullen? t. ap

• ylös 21
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvä neuvo: pistä telkkarista ääni pois mainoskatkon ajaksi. Niin minä teen ja luen sen aikaa kirjaa/lehteä. Ei mainoksia kannata kuunnella.

Muuten varmaan olisi ihan hyvä, mutta ei kyllä tullut mieleenkään että täytyy formuloiden aikana ruveta toimimaan mainoskatkosensorina. Varsinkin keskellä päivää. Aika vaiva. Helpompi on jättää koko kanava katsomatta. Raivostuttavaa. t.ap

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Jostain lapset ne kirosanat oppii kuitenkin. Silti voisit laittaa asiakaspalautetta kyseiselle kanavalle.

Vierailija

No ei, minä ainakin ymmärrän harmisi. Ohjelmissa ei saa tuohon aikaan olla väkivaltaa, seksiä tai tolkutonta kiroilua, miksi sitten mainoksissa? Aivan oikeasta asiasta laitoit palautetta.

Ps. Meillä kyllä kiroillaan, joten en ole omalta kohdaltani sen suhteen tiukkis, mutta minusta perheillä pitää olla jonkun sortin valinnanvapaus tuossa suhteessa. Tosin itse opettajana kymmenkunta vuotta toimineena voin sanoa, että viimeistään koulussa lapsesi kuulevat kaikki ajateltavissa olevat kirosanat välitunnilla muilta lapsilta plus liudan ei-kuviteltavissa olevia päälle....

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

No turha provota niiden Nico-jennicoiden kanssa. :DD Kuten jo aloituksessa sanoin, satunnainen tilanteeseen liittyvä kirosana ei mielestäni maata kaada, mutta se mainos oli aivan hirveä. Siinä lueteltiin p*llut, p*skat, k*rvät, kaikki mahdolliset. Siinä ei siis sanottu mitään muuta, vaan siihen oli pätkitty ilmeisesti kattava tarjonta kyseisessä elokuvassa esiintyvistä kirosanoista. Sen mainoksen tarkoitus oli selvästi ärsyttää ja "kauhistuttaa", joidenkin mielestä hävyttömyydet ja kiroilu on ilmeisesti hulvatonta. Ja minulle se on ihan ja sama, mainostakoon vaikka kakkakikkareella kyseistä rainaa, kunhan se ei tapahdu päiväsaikaan ja sellaisen ohjelman mainostauolla, jota myös monet lapset katsovat. t. ap

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

On se nyt saatana, kun oikein kiroillaan televisiossa. Kyllä mä nyt perkele mieleni niin pahoitin. Vittu!

• ylös 1
  • alas 11
Vierailija

Olen aivan samaa mieltä kanssasi, ap. Omat lapseni jo teinejä ja ihana kun eivät ainakaan minun kuullen kiroile. Meilläkin suku on kirosanavapaa ja vanhemmiltani olen oppinut, että muitakin sanoja löytyy kuin kirosanat. Joten, vaikka tv niitä huudattaa, katsovat he mallia sinusta. Toivottavasti.

Vierailija

Joo, kirosanan heitto esim hiljaisuuteen naurattaa suomalaista niin kovin. En ymmärrä miksi. Ap puhuu asiaa.

Vierailija

Se luokkakokous elokuva on kokonaisuudessaa luokattoman huono: irstas, epämääräinen,paljon alapää ja seksi "vitsejä", ja annetaan ymmärtää jopa insestiin viittaavia seikkoja, kaikin puolin oli vastenmielisimpiä elokuvia, mitä olen nähnyt.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Totta kai lapset oppivat viimeistään koulun pihoilla ne kirosanat, mutta silti en halua moista tulvaa olohuoneeseeni keskellä päivää. No, nyt jo vähän rauhoituin, kun tein tämän aloituksen. Ja laitoin sitä palautetta kanavalle silloin heti. t.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Mies tekee samaa, häntä vapaasti lainaten: "vituttaa kuunnella noita samoja mainoksia Australiasta Abu Dhabiin, noita perkeleen santander all in oneja, vittu".

Vierailija

No autourheilua katsovat yleensä juuri sellaiset juntit, joihin tuollainen mainonta varmaan uppoaakin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No autourheilua katsovat yleensä juuri sellaiset juntit, joihin tuollainen mainonta varmaan uppoaakin. 

Ja pikkupojat. Voisivat kanavalla vähän ajatella.

Vierailija

Satuin kuulemaan myös tämän "mainoksen". Ei kyllä tullut sopivaan aikaan televisiosta, särähti pahasti korvaan.

Vierailija

Mielenkiintoista olisi tietää vastaako maikkari palautteeseen mitään ja jos vastaa niin mitä. Itse sain kerran aika tylyn vastauksen, kun tiedustelin muodin huipulle all Starsin jaksojen pomputtelusta ja lopettamisesta kesken kauden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista olisi tietää vastaako maikkari palautteeseen mitään ja jos vastaa niin mitä. Itse sain kerran aika tylyn vastauksen, kun tiedustelin muodin huipulle all Starsin jaksojen pomputtelusta ja lopettamisesta kesken kauden.

Se oli muuten episodi sinänsä. Vaikuttaa siltä että maikkarilla ei ole korkeassa kurssissa katsojien huomioonottaminen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.