Miehen on paljon vaikeampi saada nainen/seksiä Helsingissä, kuin maalla, jossa on miehiä tuplasti naisiin verrattuna
Ei se tarkoita tavalliselle ja kunnolliselle nuorelle miehelle mitään, että Helsigissä on paljon enemmän nuoria naisia kuin miehiä. Ei mitään mahdollisuutta, että saisi yhtään mitään jos ei ole ig-fame ja oikeasti komea, jolloin saa panna nii paljon kuin haluaa
Eikä sekään, että maalla on tuplasti enemmän miehiä kuin naisia. Hyvännäköiset naiset tulee pöytään iskemään baarissa. Kaikki on kiinni parhaiden miesten tasosta, ja miten lähellä itse on niitä. Helsingissä on paljon vaikeampaa olla sellainen.
Kommentit (16)
Tämä johtuu perimmiltään siitä, että naiset tavoittelevat aina sitä pientä osaa parhaista miehistä, eikä haittaa yhtään, että sillä on paljon seksitaueja ja kusi noussut päähän. Maalla on paljon pienempi ja heikkotasosisempi siivu joita himoita. Eikä ne viitsi aina nussia samoja.
Tää on niin totta. Todella säälittävää naisilta kyllä.
Saman olen huomannut itsekin. En tosin ole Helsingissä käynyt baareissa, mutta Tampereella on tullut käytyä jonkin aikaa. Saan jonkin verran huomiota, mutta se ei ole mitään verrattuna huomioon jollain pienillä paikkakunnilla. Toisaalta pienillä paikkakunnilla saa huomiota myös miehiltä, koska heillä palaa päreet, kun naiset ovat kiinnostuneita minusta.
Kun nainen saa panoalfalta munaa, menee dopamiinireseptorit sekaisin eikä kelpaa enää tavallinen mies muuksi kuin naurun kohteeksi :(
Helsingissä on myös paljon ihan totaaliluuserimiehiä, sellaisia elämäntapatyöttömiä, risupartahyypiöitä, jotka on niin syvällä omissa fantasioissaan, että yhtäkään täyspäistä naista ei kiinnosta. Maalla pöljimmätkin miehet osaa edes jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin totta. Todella säälittävää naisilta kyllä.
Maailma kaatuu, koska: naiset.
Maalla naiset voi alkaa suhteeseen (=pillua) ihan rakkaudesta mutta kaupungeissa raha puhuu.
Näin on!huippuyksilöt harvassa ja kauniita naisia on enemmän,kuin komeita miehitä.
Minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää naisseuraa Helsingissä. Olen ihan tavallinen suomalainen keski-ikäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Näin on!huippuyksilöt harvassa ja kauniita naisia on enemmän,kuin komeita miehitä.
Lauseesi tarkoittaa käytännössä että naiset ovat nirsompia kuin miehet, kuten ovatkin. Ei ole mahdollista verrata komeutta ja kauneutta objektiivisesti.
Ero on siinä, että siellä böndellä ainoa paikka tavata ihmisiä ylipäätään on paikallinen räkälä. Helsingissä ihmiset opiskelevat, käyvät töissä jne jne jne
Tämä on ihan totta. Stadilaisena miehenä ainoat suhteeni ovat olleet vähän landempana asuvien naisten kanssa. Täällä baareissa olen ilmaa, mutta landella naiset tulevat juttelemaan. Kieltämättä jännä juttu