Jos sulle syntyisi just nyt tyttövauva, niin minkä antaisit hänen nimekseen? :D
Ei tarvitse koko nimeä sanoa, pelkkä ensimmäinen etunimi/kutsumanimi vain. Näitä on hauska lukea.
Ja ei, en ole raskaana ja yritä keksiä teidän kautta vauvalle nimeä, ihan muuten kyselen kun tykkään nimijutuista :)
Kommentit (428)
Mimosa. Olen 100% varma, että jos joskus saan tytön niin hän on aivan Mimosan näköinen. Näytän omasta mielestäni myös itse Mimosa- nimiseltä.
Mun tytöstä tulisi Rebekka.
Mutta mun lapset on nyt tehty, jote jätän sen teidän käyttöön.
Nimettömäksi taitaa jäädä. Miehelle ei kelpaa mun ehdotukset eikä mulle sen. Ollaan suomalaisbrittipariskunta ja asutaan espanjankielisessä maassa.
Selena tai Marie
Kiva ku Selena Gomez on nimeltään Selena Marie :DD mutta en mä niitä molempia antaisi!
Lilja tai Pihla etunimiksi.
Toisiksi nimiksi esim Aurora, Anna, Sofia....Tytöille niin paljon kauniita nimiä :)
En kyllä tiedä... Vaikea valinta olisi. Maria tai joku sen muu muoto pitäisi olla nimessä, koska tykkään niin paljon Maria-tyylisistä nimistä ja se löytyy suvustakin. Ensimmäistä etunimeä on hirveän vaikea sanoa..
Tytöille on niiiin paljon kivoja nimiä!! En todellakaan tiedä!! :D
Todnäk Aava olisi ensimmäinen nimi. 2 seuraavaakin aika vahvasti tiedossa. Näitä kys nimiä pyöritellyt mieelssäni iänkaiken. Mutta käyttämättä jää.
Tuska