Vierailija

Olin laivalla, ja omasta aloitteestani tutustuin mieheen. Juteltiin hänen ollessaan töissä, kun ei ollut muutakaan. Hän pyysi, että soittaisin parin tunnin päästä hänelle, kun hän pääsee töistä. Soitin ja nähtiin, hän oli varannut hotellihuoneen. Kaikki ok, mies oli kiltti. Imin, nuolin, jne, mutta ei lauennut. Joku 2h kesti ja lopetti sitten kesken.. vaikka yritin olla seksikäs. Onko tässä yksinkertaisesti kyse siitä, että olen ruma?

• ylös 3
  • alas 7

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Sanoisin, että miehen laukeamattomuus ei johdu naisen ulkonäöstä.

Mulla kävi kerran niin että harrastin 7 kertaa naisen kanssa seksiä enkä lauennut koskaan.

Jonkinlaisesta henkisestä lukosta/jännityksestä oli tuossa kyse koska nainen oli oikein hyvännäköinen.

• ylös 14
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lopeta nyt äkkiä se itkeminen ja pue päällesi. Huoneen luovutukseen on aikaa enää 21 minuuttia.

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Hitto ap. Sä joudut nyt vielä maksamaan itse sen hotellihuoneen, jos mies kerran on ehtinyt jo häipyä.

Ihan pirunmoinen pääsiäinen sulla.  :D

Vierailija

Ja jos et lähde nyt heti vaan menee yli puolenpäivän, joudut maksamaan vielä seuraavastakin vuorokaudesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja jos et lähde nyt heti vaan menee yli puolenpäivän, joudut maksamaan vielä seuraavastakin vuorokaudesta.

Mies sano mulle että mun ei tarvi maksaa ja että viideltä pitää lähteä. Ihan kamalan hyväksikäytetty olo. En ole koskaan kenenkään kanssa tehnyt mitään seksuaalista, paitsi tämän. Miksi? Koska olen halpa ja tekisin mitä vain, että joku halaisi ja pitelisi minua. Joskus toivoin, että nämä ekat kerrat tehtäisiin rakastuneena jonkun kanssa. Sitä päivää odotellessa...

Ja tosiaan laivalta tulin maihin, jossa miehen tapasin.

Ap

Vierailija

Mies pyyhki kyyneleeni kun itkin, pyysin jäämään, ei voinut jäädä... soitin äsken, oli kiukkuinen. Miksi en ole tarpeeksi hyvä edes hetken panoseuraksi? Itkettää kamalasti. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy AP tulla kaapista. Muuten toi homostelu on tollasta hapuilua pimeässä.

Kyseessä ihan heteroseksi. No ei seksi, koska en antanut viedä neitsyyttäni (onneksi). Toisaalta olisko ollut väliä jos olisikin vienyt sen? En jaksa enää välittää, stoppi tuli. Ihan sama kaikki. Sori jos sekavaa, tässä on tullut otettua. Mun elämää ei selvinpäin kestä. Ap

Vierailija

Mies oli varattu ja omatunto kolkutti eikä siksi pystynyt.
Tai kärsinyt seksiongelmista suhteessa exään ja miettii, oliko vika hänessä vai exässä, päätti testata vieraalla ja tadaa, vika oli hänessä.
Tai syö masennuslääkkeitä tms, jotka estävät saamasta orkkua ja hankaloittavat seksiä.
Tai miestä jännitti muuten vsineikä vapautunut ja pystynyt siksi saamaan.
Itse veikkaan varattua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies oli varattu ja omatunto kolkutti eikä siksi pystynyt.
Tai kärsinyt seksiongelmista suhteessa exään ja miettii, oliko vika hänessä vai exässä, päätti testata vieraalla ja tadaa, vika oli hänessä.
Tai syö masennuslääkkeitä tms, jotka estävät saamasta orkkua ja hankaloittavat seksiä.
Tai miestä jännitti muuten vsineikä vapautunut ja pystynyt siksi saamaan.
Itse veikkaan varattua.

Kerto alussa että oli varattu. En uskonut, koska kuka yhden jutun takia aloittaisi pettämisprosessin? Pettäjät eivät aina tajua pettävänsä kahta.

Jorma--

Ei ole ulkonäöstä kiinni, sitä on turha miettiä.
Mutta kenenkään välineet ei kestä sitä että pari tuntia imeskelee, siinä pitäisi tajuta luovuttaa, tehdä jotain toisin tai jotain ihan muuta.
Suuseksi on ehdottoman kivaa, mutta miten sen sanoisi, "herkkää", taitolaji.. hampaat osuvat tmv., niin siitä tulee ikävävästi takapakkia. Usein tuntuu että se on naisen mielestä pohjimmiltaan ei-niin-kivaa ja yritetään saada laukeamaan mahdollisimman nopeasti. Ja silloinhan helposti käy päin vastoin.

Vierailija

Ahdistaa ihan kamalasti... Mä kännissä, yksinäisenä ja väsyneenä ihmisenä halusin vain, että joku viettäisi aikaa mun kanssa. Ei voinut jäädä 10 minuutiksi, vaikka rupesin itkemään. Enkä osaa tehdä niinkään yksinkertaista asiaa, kuin saada mies laukeamaan. Olen huono ihminen. ap

Vierailija

Itkettää vielä. Hitto oon ruma, en vaan kelpaa. Mies oli niin komea, eikä voinut laueta. Itkettää. Huomenna töihin hemmetin itkuisena. En kestä!! ap

Vierailija

En ole muuten ikinä lauennut suuseksissä. Kahdeksan naista ei ole uskonut vaan yrittänyt silti, yksi otti niin haasteena että oli ihan märkä hiestä kun vihdoin luovutti, oli vissiin aika taitava, kunnon lortto. En vaan kiinnostu siitä yhtään. 

Etkä sinä ilman harjoittelua voi olla hyvä siinä, se ei vaan ole mahdollista.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.