Miltä miehen käytös vaikuttaa (nettideitti)?
Kävin treffeillä miehen kanssa ja treffit oli ihan mukavat, mies sanoi, että vois tavata uudestaankin. Olen käynyt nyt pari kertaa sivustolla, josta tapasin miehen ja laittanut miehelle "mitä kuuluu"-viestiä, kun olen huomannut, että mies on online. Mies ei kuitenkaan vastaa.
Mitä tekisit?
Kommentit (11)
No unohtaisin tietenkin koko tyypin, en laittaisi enää viestejä enkä vastaisi, vaikka mieheltä jotain yhteydenottoa myöhemmin tulisikin. Siirry seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Laittelisin tietenkin tiheämpään tahtiin tuota mitä kuuluu viestiä. Vähintään kerran tunnissa. Sitten kävisin alkossa ja vetäisin pään täyteen ja jatkaisin toisella taktiikalla. Ensin kysyisin miksei vastaa, sitten kokeilisin auttaisiko kiristys, uhkailu tai lahjonta. Lopulta kertoisin, että on pilannut vastaamattomuudellaan elämäni ja haukkusin kaikki miehet samaan kastiin.
No en ajatellut laittaa mitään "mikset vastaa" -viestejä. Ja myös en nyt oleta, ettei miehellä tässä vaiheessa olisi mitään muita viritelmiä. Kuitenkin kun itse käytän tuota samaa palvelua, itse kyllä vastaan takaisin sellaisille, joihin haluan säilyttää välit. Siksi ihmettelen käytöstä. Puhumattakaan nyt siitä, että kun kerran tapasimme, niin itse ainakin nyt miehenä käyttäisin aikaa siihen, että pitäisin yhteyttä, ehkä laittaisin jotain kivaa viestiä. Siis jos olisin kiinnostunut ja haluaisin tutustua. ap
Ei ole kiinnostunut, ei vain uskaltanut sanoa sitä kasvotusten. Kiinnostunut ihminen haluaa ottaa kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Laittelisin tietenkin tiheämpään tahtiin tuota mitä kuuluu viestiä. Vähintään kerran tunnissa. Sitten kävisin alkossa ja vetäisin pään täyteen ja jatkaisin toisella taktiikalla. Ensin kysyisin miksei vastaa, sitten kokeilisin auttaisiko kiristys, uhkailu tai lahjonta. Lopulta kertoisin, että on pilannut vastaamattomuudellaan elämäni ja haukkusin kaikki miehet samaan kastiin.
Avaisin myös vauvapalstalle ketjuja aiheesta kuinka miehiä kiinnostavat vain jännänaiset ja kilttinainen joutuu menemään yksin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ajatellut laittaa mitään "mikset vastaa" -viestejä. Ja myös en nyt oleta, ettei miehellä tässä vaiheessa olisi mitään muita viritelmiä. Kuitenkin kun itse käytän tuota samaa palvelua, itse kyllä vastaan takaisin sellaisille, joihin haluan säilyttää välit. Siksi ihmettelen käytöstä. Puhumattakaan nyt siitä, että kun kerran tapasimme, niin itse ainakin nyt miehenä käyttäisin aikaa siihen, että pitäisin yhteyttä, ehkä laittaisin jotain kivaa viestiä. Siis jos olisin kiinnostunut ja haluaisin tutustua. ap
No selkeästi häntä ei kiinnosta, koska kyllähän hän silloin vähintään vastaisi viestiisi, edes viiveellä. Siirry eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selkeästi häntä ei kiinnosta, koska kyllähän hän silloin vähintään vastaisi viestiisi, edes viiveellä. Siirry eteenpäin.
Kiitos, itsekin olisin toiminut näin ja toimin, huomioin kyllä minulle viestittelevät. Nyt blokkasin miehen ja sain rauhan tästä asiasta. ap
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin kun itse käytän tuota samaa palvelua, itse kyllä vastaan takaisin sellaisille, joihin haluan säilyttää välit. Siksi ihmettelen käytöstä. Puhumattakaan nyt siitä, että kun kerran tapasimme, niin itse ainakin nyt miehenä käyttäisin aikaa siihen, että pitäisin yhteyttä, ehkä laittaisin jotain kivaa viestiä. Siis jos olisin kiinnostunut ja haluaisin tutustua. ap
There you go.
Joo. Tiedän, että blokkaus säästää minut siltä, että kun miehen muut deittailut karahtavat karille, hän päätyykin vielä kokeilemaan, josko sittenkin irtois ja laittamaan minulle viestiä "No heippa mitäs sinulle kuuluu?". As if nyt sitten yhtäkkiä kiinnostaisikin. ap