Vierailija

Lämpöä oli mutta ei ole enää.

• ylös 0
  • alas 2

Kommentit (11)

Vierailija

En minä lähtiskään päivystykseen jonottaamaan. Kun siellä on kumminkin pitkät jonot. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo tällä viikolla jossain vaiheessa soittelet. Poskionteloiden kanssa ei oo niin kiirettä. Saattavat parantua itsestäänkin n. viikon kuluessa jos jaksaa odottaa ja särkylääkkeet auttaa.

Vierailija

Mä mietin samaa. Nykyään ei uskalla mennä kun kaikkialla toitotetaan ettei terveyskeskukseen eikä missään tapauksessa päivystykseen saa mennä. Terveyskeskuksen asiakkaista kuulemma 80 prosenttia tulee sinne turhaan. Hyvin harvalta löytyy mitään mitä voitaisi hoitaa.

Vierailija

Höyryhengitystä, avaavia nenäsuihkeita ja paljon niistämistä että saat mömmöt poskionteloista pois. Jos kestät, nenäkannulla huuhteleminen. Poskiontelon tulehdus voi parantua itsestäänkin ilman antibioottikuuria. Jos kestää poskien pakotus yli viikon tai kipu muuttuu aiemmin sietämättömäksi niin sitten menisin. Jos sinulla sattuu olemaan muista syistä Duactia, myös sitä määrätään auttamaan oireissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aina voi onneksi mennä yksityiselle

Tottakai voi. Saat heti neuvon että lepää ja reseptin buranaan. Itsehän et tuota olisi ymmärtänyt.

Vierailija

Voiko olla poskiontelotulehdus jos poskiontelot on kipeytynyt flunssan edetessä. Ja pää on tullut kipeäksi samaan aikaan. Ap

Vierailija kirjoitti:
En minä lähtiskään päivystykseen jonottaamaan. Kun siellä on kumminkin pitkät jonot. Ap

No kai siellä nyt jonoa on kun siellä on ne viisikymmentä muutakin flunssaista jonottamassa.

Vierailija

Jos et rarvi sairaslomatodistusta töihin niin ei kannata mennä ollenkaan, ja jos tarvit niin mee työterveyteen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.