Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaisia? Annamaija Tuokko ja Miitta Sorvari

Vierailija
17.04.2017 |

Annamaija Tuokko näyttää ja koko olemus on niin samanlainen kuin Miitta-tädillä ja pyntättynä on aivan kuin Tellervo von Appelgren - Miitta Sorvarin loistavia rooleja molemmat. Eilen Miitta S istui TTK- katsomossa. Ovatko sukua ? Tietääkö kukaan?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A-M Tuokosta tulee tanssikisassa väistämättä se fiilis, että hän on jotenkin aivan hirmuisen täynnä itseään. En tiedä, mistä, mutta sellainen "hitto mä oon vielä kivakin, vaikka oon niin hyvännäköinen JA naimisissa teatteerisvaikuttajan kanssa!!"-fiilis. Jotkut komeljanttarit vaan pitävät jonkinlaisena yhteiskunnan kermana. Yhtyykö tähän kukaan?

Mulla tullut Anna-Maijasta vähän samanlainen kuva... Paitsi, että mun mielestä hän ei edes ole kaunis. Ihan perusnätti, josta saa meikillä tehtyy telkkariin kelpaavan kasvon, mutta ei mikään ihmeellinen ulkonäöltään.

Vierailija
42/45 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eno Heiskanen. Hot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisen kunniaksi voisit katsoa suomisketsin parhaimman. Pirkkapekka valmistaa pääsiäishanun. Heiskasen. Voisulaa ei säästelty. AREENASSA.

Vierailija
44/45 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!!

Vierailija
45/45 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuka haluaa tämän tilata keikalle katsoakseen hänen huonoa ryhtiään ja koikkelehtimistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän