Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian nopeaa, jos tänään soittaa päiväkotiin,

Vierailija
24.03.2006 |

ja kysyy, voisiko mennä maanantaina tai tiistaina käymään pariksi tunniksi? Minun pitäisi opintojeni takia käydä seuraamassa päiväkodin elämää. Olen päiväkodin johtajan kanssa keskustellut ja hän antoi luvan mennä. Nyt pitäisi sopia asiasta ryhmän työntekijöitten kanssa, jotka kai ovat asiasta tietämättömiä.

en saa omalle lapselleni lapsenvahtia ensi viikolla kuin maanantaina ja tiistaina. Jos ne eivät käy, asia jää parin viikon päähän.

Mitä mieltä olette? Miten paljon aikaa päiväkodille pitää varata valmistautumiseen, kun olen tosiaan vain menossa katsomaan. Mitään erityistä minun takiani ei tarvitse tehdä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nähnyt sitäkin että on äiti tullut aivan yllättäen muksun kanssa ja käynyt sekin. En usko että on liian nopeaa.

Vierailija
2/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän se selviää, ja jos ei käy, voitte alkaa järjestellä uutta aikaa ja lapsenhoitojärjestelyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain, että kehtaako edes kysyä tuollaista, että onko aivan liian kiivastahtista.

ap

Vierailija
4/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita rohkeasti vaanl, emme me tädit pure ja kerromme miten olisi sopiva.

Vierailija
5/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee rohkaistua soittamaan. Pelkään aivan hirveästi soittamista, soitan kuitenkin johonkin mahdollisimman hankalaan aikaan...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi