Pitääkö huomenna mennä töihin vai onko palkallinen pääsiäisvapaa?
Kommentit (16)
En susta tiedä mutta itselläni ainakin on työvuoro listaan laitettuna joten pakko kai se on sitten mennä.
No mitähän tessiä teillä noudatetaan?
Ei tarvitse, teet töitä vain arkisin klo 8.00- 16.15. Kuka nyt pyhäpäivänä tai viikonloppuisin. Älä mene.
Vierailija kirjoitti:
No mitähän tessiä teillä noudatetaan?
Kysyn kaverin puolesta. En tiedä onko Tessissä.
ap
Ei tarvi mennä töihin, mutta ei ole kyllä palkallinen vapaakaan. Meillä on vuodessa kolme palkallista vapaata: pääsiäislauantai, juhannus ja jouluaatto.
Tämä nyt ihan riippuu siitä, missä kaverisi on töissä. Esim. minä en ole huomenna töissä (valtiolla virka-aika), mutta mies on (lääkärinä julkisella puolella).
Ilmeisesti kaverisi työpaikalla ei ole työvuorolistoja. Silloin työssä jossa suurella todennäköisyydellä vapaa. Mahdoton tosin täysin varmaks sanoo ilman alaa/työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ihan riippuu siitä, missä kaverisi on töissä. Esim. minä en ole huomenna töissä (valtiolla virka-aika), mutta mies on (lääkärinä julkisella puolella).
On ollut kaupassa kesätöissä ja koulun kanssa joskus iltaisin. Myös sellaisissa puistotöissä kesätöissä on ollut. Tällä hetkellä on ainakin töissä kaupassa ja sitten siivoamassa.
ap
En mene töihin mutta ei tule palkkaakaan. Siis palkaton vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut kaupassa kesätöissä ja koulun kanssa joskus iltaisin. Myös sellaisissa puistotöissä kesätöissä on ollut. Tällä hetkellä on ainakin töissä kaupassa ja sitten siivoamassa.
ap
Valitettavasti näissä tapauksissa ei voi suoraan sanoa. Voi olla vapaa tai sitten ei.
Jos säännöllinen ma-pe työaika niin on vapaa, jos esim hoitoalalla (työvuorolista käytössä) listan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No minkä mukaan se normaalisti menee töihin? Säännöllisesti klo x päivinä aika ja b, pääsee pois klo y? Menee ja tulee miten huvittaa? Työvuorolistan mukaan?
Kohtuu monessa kaupassa on työvuorolistat. Osassa siivoushommia samoin. Eli ei oikein voi täysin varmaks asiaa kukaan ulkopuolinen sanoo.
Töihin on mentävä.