Puhelimen käyttäminen on kallista 0.069e minuutti
Havahduin tähän kun laitoin latausliittymän ja soitin tyttärelle ja puhelun hinta 1,7 euroa. Ensin ajattelin että mitä ihmettä että täytyy olla joku virhe mutta kyllä se ihan oiken meni n. 25 minuutin puhelu.
En ole tajunnut aiemmin että on näin kallista että yhden puhelun hinnalla saa päivän ruuat.
Kommentit (23)
Jos joku Suomessa on halpaa niin puhelut ja tekstarit.
No en tiedä. Itse laitoin prepaidin kun normaaliliittymän kuukausimaksulla maksaa jo mun vuoden puhelut varmaan.
Soittele whatsappin kautta tai hommaa Rajaton-liittymä.
Tarviiko siinä puhelimessa niin pitkään roikkua? Joa molemmilla älypuhelimet niin tuohon tarkoitukseen on skypet ja whatsappit eikä maksa mitään.
Suomessa ei olekaan mitään muuta halpaa kuin puhelut ja tekstarit... Vertaa muihin maihin
Vierailija kirjoitti:
Tuolla yhdellä lyhyellä puhelulla saan 3 pussia herneitä tai 7 pakettia makaroonia tai 5 kiloa perunoita tai paketin margariinia (40c) maitopurkin (70c) ja 2 pakettia ( a 35c) leipää.
..että se siitä halpuudesta...
ap.
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko siinä puhelimessa niin pitkään roikkua? Joa molemmilla älypuhelimet niin tuohon tarkoitukseen on skypet ja whatsappit eikä maksa mitään.
Tuohon hintaan ei todellakaan. Ennen latausliittymää en tajunnut että voi olla näin kallista. Puhelimessa roikkuminen loppui tasan tähän.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla yhdellä lyhyellä puhelulla saan 3 pussia herneitä tai 7 pakettia makaroonia tai 5 kiloa perunoita tai paketin margariinia (40c) maitopurkin (70c) ja 2 pakettia ( a 35c) leipää.
ap.
Ohis. Mikä leipäpussi maksaa 35 senttiä? Vai onko siinä yhessä pussissa kaks viipaletta?
Hanki puhepaketti, itselläni 5000 minuuttia puheaikaa sekä 5000 tekstaria, myös multimediat, kuukausimaksu reilut 20 euroa, eli lähes ilmainen
Vierailija kirjoitti:
Soittele whatsappin kautta tai hommaa Rajaton-liittymä.
Soittelen niin vähän että ei ole mieltä millekkään rajattomille.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Ohis. Mikä leipäpussi maksaa 35 senttiä? Vai onko siinä yhessä pussissa kaks viipaletta?
Tutustu S-marketin tai Lidlin tarjontaan seuraavan kerran kun käyt kaupassa.
ap.
Luetko sä tyttärellesi Dostojewskin teoksia puhelimessa vai miten hemmetissä yksi puhelu voi kestää lähes puoli tuntia????????
Mä kun soitan tyttöystävälle niin se on tyyliin koska? missä? mihinaikaan?Farkut vai puku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Tutustu S-marketin tai Lidlin tarjontaan seuraavan kerran kun käyt kaupassa.
ap.
En ole tuo ohis, mutta kävinpä foodiessa tutustumassa. Halvin on se parin palan Reissumies, 65 senttiä. Lidliä ei meillä ole.
Vierailija kirjoitti:
Luetko sä tyttärellesi Dostojewskin teoksia puhelimessa vai miten hemmetissä yksi puhelu voi kestää lähes puoli tuntia????????
Mä kun soitan tyttöystävälle niin se on tyyliin koska? missä? mihinaikaan?Farkut vai puku?
Puhelussa käytiin läpi tyttären työ-ja opiskelutilannetta.
Selvisi mm. suomalaisen "korkeatasoisen" koulutuksen puutteita kuten että suomalaiset dippatyöt on huonotasoisia esim. USA:han verrattuna. Tämä johtuen huonosta opiskelijaohjauksesta niin että dippatyön tekijät eivät tiedä mihin keskittyä ja mihin kysymyksiin dippatyön pitää antaa vastauksia.
Päättelen että opintoja keskeytetään paljon sen takia että opiskelijoita jätetään heitteille kun on vähän sekasortoista tuo opintojen etenemisen valvonta ja opintojen ohjaus.
Muutenkin Suomessa on nuorten työelämään perehdytys ja työelämään "vetäminen" huonoa. Liian paljon on kiusaamisen kulttuuria eikä sitä että nuorille annettaisiin tilaisuus tehdä virheitä ja otettaisiin pehmeästi vastaan työpaikoilla. Nykyinen tilanne perustuu siihen että älyä ja järkeä on liian vähän. Ei tajuta tätä aikaa vaan muistellaan omaa nuoruutta.
...helposti tämmöisessä menee 25 minuuttia...
ap
Hah suomilandiassa on ehkä maapallon halvimmat puhelut. Aplla on vain väärä paketti, nuo hinnat on tarkoitettu niille, jotka puhuvat kuukauden aikana tuon puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö täältä sulle sopivaa liittymää?
Meinasin just tulla samaa suosittelemaan. Minulla on se halvin paketti eli Mini, 7.90 e/kk, ja se riittää vallan mainiosti. Ja se minuuttilaskutteininkin näytti olevan halvempi kuin nykyinen liittymäsi. Vaihdoin puolisen vuotta sitten ja olen ollut tyytyväinen.
Toi koulutus ja loppututkinnot, oli ala lähes mikä hyvänsä, on täysin verrattavissa esimerkiksi autokouluun.
Perusteet on jotenkuten hallussa mutta työnteko opitaan vasta työtä tekemällä. Samoin inssiajon jälkeen saat ajokortin mutta se on vain lupa opetella ajamaan ilman vieressä istuvaa opettajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö täältä sulle sopivaa liittymää?
https://globetel.fi/tilaa-liittyma
Meinasin just tulla samaa suosittelemaan. Minulla on se halvin paketti eli Mini, 7.90 e/kk, ja se riittää vallan mainiosti. Ja se minuuttilaskutteininkin näytti olevan halvempi kuin nykyinen liittymäsi. Vaihdoin puolisen vuotta sitten ja olen ollut tyytyväinen.
Mulla on myös tuo mini liittymä ja tyytyväinen olen.
Saisi olla vielä yksi vaihtoehto, eli super-mini, esim 100 minuuttia ja sata tekstaria/kk, sekin riittäisi mulle.
Ap, ruokako sulle on pääasia vai tyttäresi kanssa keskusteleminen? Jos kertaalleen soitat tuollaisen puhelun hintaan 1,70 euroako se nyt oli niin...... No kaikkeahan tässä elämässä saa katua jos sille tielle alkaa. Elämä on kallista.
Halpaa tuo on. Jos soittelee päivittäin niin puhepaketti tulee edulliseksi.