Tuletko hyvälle tuulelle, jos kauniin naisen profiilikuva ei kerää paljon tykkäyksiä?
Kommentit (29)
Minä tulen hyvälle tuulelle kauniin naisen profiilikuvasta.
Loppujen lopuksi Suomessa on aika vähän kauniita naisia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut, että mitä kauniimpi nainen on, sitä vähemmän hänen kuvistaan tykätään tai kauneutta kehutaan. Jotenkin sellaiset superkauniit naiset eivät kaipaakaan sellaista ihkutushömppää mitä tavalliset naiset toisilleen jakavat ja kimppatsemppaavat.
Lähes aina nämä kaunottareksi kehutut ja paljon tykätyt profiilikuvat ovat sellaisten naisten kuvia, jotka eivät ole kauniita, eivätkä rumia, vaan ihan tavallisia. Sellaisia tosi rumia sitten kommentoidaan tyyliin: Kivat hiukset / uudet rillit wau tms. kehutaan jotenkin muuten, kuin ulkonäköä.
Mutta useimmiten kaunottaret eivät saa kehuja. Syyksi arvelen kateutta. Itse olen hyvin tavallinen perunanenä ja saan toisinaan näitä "en kestä miten kaunis" kommentteja. Ne eivät tunnu hyvältä, koska tiedän, että olen erittäin tavis. Itse kyllä kehun vaan jos joku on oikeasti kaunis, muuten olen kyllä vaan hiljaa ja tykkään.
Itse olen nätti tai olin nätti nuorempana. En ole koskaan ollut näyttävä tai kaunis.
Luulin nuorena, kun tämä stereotypia menee niin että kauniit ovat leuhkia, että he oikeasti ovat.
Sittemmin tehnyt täysin saman havainnon kuin sinä. Oikeasti kauniiden kuvista ei tykätä, oikeasti kauniita ei kehuta, oikeasti kauniit jopa joskus yritetään lyödä maan rakoon. Ovat usein ujoja ja ne empatiaa itselleen hakevat pulskat tai rumat tai tavikset ovat sisältä rumempia ihmisiä. Valitettavaa.
Semmoisten tavisten kuvat saavat tykkäyksiä, jotka ovat esim kovia laittamaan rahaa eli muuttamaan itseään (kampaamo, meikki...)
Nykyään olen rohkeampi kehumaan ja tervehtimään kauniita kuin nuorempana, kun luulin, että heillä on vientiä.
Esim aikanani joissain harrastuksissa huomannut, että vaikka miten ovat ystävällisiä ja kivoja niin nämä jotkut vain eivät heitä suvaitse.
En puhu itsestäni koska en ole kaunis vaan nätti. (Ei pituutta eikä näköä, jotta herättäisin kateutta mutta tyytyväinen olen ollut aina, en ole koskaan tuntenut tarvetta lyödä lyttyyn kauniita mutta selvästi huomannut että joillakin semmoinen tarve on kun taas itse vähän jännitin tosi kauniiden seurassa).
Jep, tosi kauniita vihataan. Aika hirveää, eihän sitä ihminen oikeastaan ulkonäölleen paljon voi ja nämä kaunottaret ovat yleensä ihania ihmisiä :(
En oikeasti ymmärrä tätä aloitusta enkä loputtomia kateuskommentteja.
Selityksenä on ikäni eli maailmani ei rakennu Facebook-tykkäyksistä.
PS Olen käsittämättömän, jumalattoman, huikean, upean ja täydellisen kaunis. Jos saan miinuspeukkuja, niin OLETTE KAIKKI KATEELLISIA. :D
En Mä kyllä keksi muuta syytä kuin kateuden jos kauniista kuvasta ei tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Niillä huomionhakuisilla saattaa olla itsetunto ruvella. Esim itse aloin päivittelemään profiilikuvaani useammin sen jälkeen kun mies petti minua 13 vuotta nuoremman naisen kanssa. Tiedän, se on säälittävää, mutta se vain tapahtui.. oikeastaan puoli vuotta en osannut miettiä muuta kuin ulkonäköäni ja laihduinkin 10 kiloa.
Olet eräs tuttuni
Tämä!