Vierailija

Mutta teinipä ei suostu vahtimaan pikkusisaruksiaan 3 v ja 8 v yhtä viikonloppua. Teini on siis 14 v. Miehen kanssa ollaan suunniteltu että ihan KAHDESTAAN tehtäisiin pieni reissu johonkin kivaan kaupunkilomakohteeseen, kuten Prahaan tai Amsterdamiin. Teini ei suostu vahtimaan pikkusisaruksiaan, vaan uhkaa mennä kaverinsa luokse ja jättävänsä lapset heitteille jos hommaan joutuu. Sanottiin, että saisi siitä pienen palkkion, mutta ei ole kuulemma "lahjottavissa" mistään hinnasta. Voi voi kun meni hankalaksi taas. Mikä meni kasvatuksessa pieleen?

• ylös 4
  • alas 38

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miten olisi isomanhemmat, tuttavat tai palkattu hoitaja? Ei teiniä voi pakottaakaan.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Varmasti hänen ikätovereistaan löytyy joku pienellä palkalla hoitamaan lapsia.

Toivottavasti matkanne toteutuu. Itse hoidin kesätyönä 14-vuotiaana 4 ja 6-vuotiaita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö teinin kaveri voisi tulla teille?

Tuota voisinkin hänelle ehdottaa. Minua tosin aina vähän epäillyttää teinin kaverit, jos vaikka varastavat jotain... joo kuulostaa hullulta, mutta olemme ihan huvin toimeentulevia, niin olen vähän vainoharhainenkin ehkä tuon suhteen.

Ap

• ylös 1
  • alas 12
Vierailija

Sekä Amsterdam että Praha on kivoja kaupunkeja myös lapsille ja teinille. Otatte heidät tietenkin mukaan. Vai ryypätäkö meinasitte koko matkan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teinin kaveri voisi tulla teille?

Tuota voisinkin hänelle ehdottaa. Minua tosin aina vähän epäillyttää teinin kaverit, jos vaikka varastavat jotain... joo kuulostaa hullulta, mutta olemme ihan huvin toimeentulevia, niin olen vähän vainoharhainenkin ehkä tuon suhteen.

Ap

palkkaa siis hyvillä tuloilla hoitsu

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

No eikös se 8 vuotias voi vahtia sitä 3 vuotiasta? Joku mamma uhosi toisessa ketjussa jättävänsä 6 vuotiaan yksin YÖKSI niin eikö tuo toimisi.

Vierailija

Et voi laittaa 14-vuotiasta ottamaan vastuuta 3-vuotiaasta ja 8-vuotiaasta viikonlopun ajaksi.

Luultavasti kyllä provo, mutta toisaalta ap:n kaltaisia mammoja on oikeasti olemassa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No eikös se 8 vuotias voi vahtia sitä 3 vuotiasta? Joku mamma uhosi toisessa ketjussa jättävänsä 6 vuotiaan yksin YÖKSI niin eikö tuo toimisi.

WHAT? Linkki kiitos

Vierailija

Jos kerta olette niin hyvin toimeentulevia, eiköhän teillä ole varaa palkata ihan hoitaja lapsille. 

Vierailija

Kahden pienen lapsen laittaminen 14 vuotiaan harteille koko viikonlopuksi olisi lasun paikka.

Vierailija

Kylläpä lapsesi kasvaa nopeasti! Vastahan hän oli 6 vuotta, eilen 12-vuotias, ja tänään taas jo kunnolla teini-iässä. 0/5.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.