Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on käynyt, joka palstalla leimattaisiin samantien provoksi?

Vierailija
16.04.2017 |

Tai oletko todistanut jotain todella uskomatonta tapahtumaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut väärissä hautajaisissa.

Vierailija
2/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iskenyt uimarannalta hyvännäköisen isotissisen blondin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti uhkaillut lapsiaan seksuaalisella hyväksikäytöllä.

Vierailija
4/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut työkaveriini, joka paljastui serkukseni.

Isäni ei ole ollut siskonsa kanssa puheväleissä lähes 30 vuoteen, joten en ole ikinä tavannut tätiäni tai hänen lapsiaan ja kerran sitten mainitsin isälleni tämän työkaverin nimen ja hän vähän hampaita kiristellen kertoi, että kyseessä on siskonsa poika.

Ihastus kuoli kuin salamaniskusta. :D Luojan kiitos en ikinä tehnyt asialle mitään, hädintuskin puhuin tämän työkaverin kanssa. Sitä en tiedä tiesikö työkaverini meidän sukulaissuhteestamme.

Vierailija
5/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen adoptiolapsi, ihan Suomessa syntynyt. Kumpikaan adoptiovanhempieni suvuista ei ole hyväksynyt minua jäsenekseen, ja nyt a-vanhempani ovat jo eronneet, eikä kumpikaan pidä minuun yhteyttä. Kerroin tästä joskus toisella foorumilla, ja sain isot provosyytökset niskaani + kiittämättömän ihmisen leiman, kun haikailin biologisen sukuni perään. 

Vierailija
6/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallilla vierailemassa ollut mamma halusi, että taaperonsa saa silittää heppaa ja työnsi sitten lapsensa sellaisen hevosen karsinaan, jonka ovessa oli selkeät varoitukset siitä, että kyseinen hevonen puree. Hevonen sitten tosissaan puri lasta ja siitähän sitten tuli ihan järkyttävä huuto ja itku. Mamma karjui ja huusi tallin omistajalle, että tuollaiset hullut kaakit pitää tappaa.

Vierailija
7/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen adoptiolapsi, ihan Suomessa syntynyt. Kumpikaan adoptiovanhempieni suvuista ei ole hyväksynyt minua jäsenekseen, ja nyt a-vanhempani ovat jo eronneet, eikä kumpikaan pidä minuun yhteyttä. Kerroin tästä joskus toisella foorumilla, ja sain isot provosyytökset niskaani + kiittämättömän ihmisen leiman, kun haikailin biologisen sukuni perään. 

Onpa kurja tilanne. Tiedän tapauksessa jossa kaksoset oli adoptoitu tyttö ja poika. Tämä tyttö kuuli joskus adoptiovanhempien keskustelun jossa puhuivat että olisivat vain halunneet pojan. Ilmeisesti kaksosia ei haluttu erottaa. Surullista tälle adoptoidulle tytölle ja on vaikuttanut koko hänen elämäänsä.

Suomesta adoptoitu ja tietää bioäidin muttei se perhe halua olla yhteydessä häneen. Adoptiovanhemmat ovat jo kuolleet.

Miettiköön itse kukin kohdalleen millainen kohtalo.  Ettei ne adoptiotarinat ole aina ruusunpunaisia. Olen monesti miettinyt sitä, ettei adoptio aina ole hyvä ratkaisu sen lapsen kannalta. Joissain tapauksissa lastenkoti olisi ollut parempi vaihtoehto adoption sijaan.

Vierailija
8/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä seurustelin 30vuotiaan narkkarin kanssa joka yritti vaihtaa minua huumeisiin. Jos hän olisi saanut x paljon joitain huumeita , hän olisi antanut minut vaihdossa venäjälle.

Vierailija
9/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuttunut kaivonrenkaaseen (sellaiseen pienempään). Olen juuttunut persuksistani myös Puuhamäen liukumäkeen.

Vierailija
10/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni oli aikoinaan sitä mieltä, ettei Anoppini antama lahja kerta kaikkiaan voinut olla mahdollinen.

T. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Vierailija
11/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolmissa häissä samana päivänä.

Vierailija
12/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen teki aloitteen.

Vierailija
13/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut kaksi Jeesuksen aiheuttamaa ihmeparantumista sairaalassa täydessä eristyksessä. 

Vaan mitäpä sitä, ette kuitenkaan uskoisi ja tutut tunnistaisivat...

Vierailija
14/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä näen jotain täysin irrationalista realismistä poiketen.

Vierailija
15/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan herkeämättä naapureideni seksielämää äänien perusteella.

Vierailija
16/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ystäväni entisen ystäväni sattumoisin intialaisessa ostoskeskuksessa sen jälkeen, kun hän oli lakannut yhteydenpidon minuun

Vierailija
17/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 130kg ja syön määrällisesti vähän ruokaa, en syö kalorillisestikaan kuin ehkä 2500 kaloria, koska en liho enkä laihdu, eli syön sen mitä kulutan. Aina tulee joka väittämään että ei voi pysyä näin lihavana jos ei syö jotain 5000 kaloria päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä